Zmiękczenie włosów

1. Data: 2004-02-17 23:23:21

Temat: Zmiękczenie włosów
Od: "o^n^a" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Polećcie jakiś szampon lub lepiej odżywkę, coś
co bardzo mocno zmiękczy włosy, moję są strasznie
suche i sztywne :(((((((((((( proszę o pomoc

pozdrawiam :*

1. Data: 2004-02-18 07:51:54

Temat: Re: Zmiękczenie włosów
Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "o^n^a" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> Witam
>
> Polećcie jakiś szampon lub lepiej odżywkę, coś
> co bardzo mocno zmiękczy włosy, moję są strasznie
> suche i sztywne :(((((((((((( proszę o pomoc

Szampon Goldwell Kerasilk Rich Care - slicznie zmiekcza i nab;yszcza wlosy.
Mozna kupic na allegro za 20-30zl.
Polecam
Joasia

1. Data: 2004-02-18 08:21:07

Od: "Sana/Anna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "o^n^a" napisała:

> Polećcie jakiś szampon lub lepiej odżywkę, coś
> co bardzo mocno zmiękczy włosy, moję są strasznie
> suche i sztywne :(((((((((((( proszę o pomoc

A mnie najlepiej (czyt.: za bardzo) zmiękczają szampony dla dzieci Johnson's
Baby. I tysz ślicznie pachną.
pozdrawiam,
Sana

--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2004-02-21 13:39:21

Temat: Odp: Zmiękczenie włosów
Od: "Ania" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Polećcie jakiś szampon lub lepiej odżywkę, coś
> co bardzo mocno zmiękczy włosy, moję są strasznie
> suche i sztywne :(((((((((((( proszę o pomoc

Cześć!
Mi natomiast bardzo bardzo pomógł Dove szampon i odżywka - poprostu
rewelacja! I TANIO! Sprobuj.
Pozdrawiam i życze miękkich włosów

Re: Zmiękczenie włosów
do Krakowianek