celujące na świadectwie (chwalę się)

31. Data: 2005-06-30 06:15:25

Temat: Re: celujące na świadectwie (chwalę się)
Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" :

> A roznoszenie ulotek?

Jak myślisz że nawet o tego pracę jest u nas łątwo - to się bardzo mylisz. U
mnie w mieście jest ponad 20% bezrobocie.
Owszem ludzie z kwalifikacjami mogą znaleźć pracę, ale jest za dużo chętnych
na prace zupełnie bez kwalifikacji.

Pozdrowienia.

Basia

32. Data: 2005-06-30 09:20:24

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze_usun_podkreslenia wrote:

> Bardzo chciałabym znaleźć na część wakacji jakąś pracę dla Maćka. Właśnie
> taką monotonną i nieciekawą.

Do rwania wiśni go wyślij...

Pozdrawiam
Justyna
Iza (12) i Marcin (8)

33. Data: 2005-06-30 09:26:41

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d9ub9o$quo$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"Harun al Rashid" <a...@o...pl> wrote:

> Użytkownik "Jarek Spirydowicz" ...

> Jeszcze głos tego kędzierzawego bruneta, też chyba dyra, że kiedyś to po
> parędziesiąt w semestrze komisji i 'hulaj dusza" a dzisiaj już nie :P

Ano. Ale ja akurat uważam, że taka możliwość powinna być - swego czasu
tylko pewność, że zażądam komisyjnego egzaminu, powstrzymała moją
matematycę przed postawieniem mi pały na koniec roku w celu pokazania,
kto tu rządzi.

> Ale fakt, jak nie jesteś w temacie, to tego rodzaju informacje umykają.
> Główny news, zwiastun wysłuchany i mem zablokowany, że wolno. Idzie potem
> taki rodzic pełen wiary w TV Polsat do szkoły i się wścieka, że mu belfrzy
> co innego gadają. Jeżeli do tego spotkał się wcześniej z prawniczą
> niekompetencją kadry nauczycielskiej, to nieufny jest i w te pędy do
> kuratorium. Ale co zrobisz, ten polsatowy materiał się nawet na sprostowanie
> nie nadaje.

Nadaje się. Ale wątpię, żeby puścili, a jeśli nawet, to i tak nie ma
sposobu, żeby trafiło do wszystkich z memem.

> A właściwie robisz :)) - jak kto czyta psds, to teraz wie na czym stoi w
> kwestii odwoływań.

Eee, przecież pisałaś już o tym wcześniej w innym wątku :D

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

34. Data: 2005-06-30 13:33:25

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Spirydowicz" ...

> Nadaje się. Ale wątpię, żeby puścili, a jeśli nawet, to i tak nie ma
> sposobu, żeby trafiło do wszystkich z memem.

Nie jedyny fajny występ telewizji.
Pamiętasz może, jak podnieśli larum, że w jednej szkole nie zdał NIKT? I już
każdy widzi szeregi ponurych maturzystów, degrengoladę grona
pedagogicznego... Taki fajny news, że hoho.

I tu pytanie, właściwie dwa: jaka to była szkoła (typ) i ilu uczniów zdawało
maturę? Kto zna odpowiedź?

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

35. Data: 2005-06-30 14:09:10

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid":

> I tu pytanie, właściwie dwa: jaka to była szkoła (typ) i ilu uczniów
zdawało
> maturę? Kto zna odpowiedź?

Ja znam.
Był reportaż z tej szkoły w GW.
Zdawało maturę 7 osób, a było to liceum zawodowe (kierunku nie pamiętam).

Pozdrowienia.

Basia

36. Data: 2005-07-01 13:07:17

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <da0sl0$jfo$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"Harun al Rashid" <a...@o...pl> wrote:

> Użytkownik "Jarek Spirydowicz" ...

> Nie jedyny fajny występ telewizji.

Ano. W moim prywatnym rankingu na pierwszym miejscu jest informacja, że
"zgodnie z nowymi przepisami konsumenci będą mieli 10 dni na zwrot
towaru". Porządnie odrobiony materiał, z odpytaniem sprzedawców o zdanie
(kioskarka: To co, taką poślinioną przeczytaną gazetę też będę musiała
przyjąć?). Autorce (i nadredaktorom) umknęło, że przepisy dotyczą
sprzedaży na odległość...

> Pamiętasz może, jak podnieśli larum, że w jednej szkole nie zdał NIKT? I już
> każdy widzi szeregi ponurych maturzystów, degrengoladę grona
> pedagogicznego... Taki fajny news, że hoho.

Chyba tak, ale zapamiętałem głównie uczniów składających na nauczycieli
całą winę za tę porażkę.

> I tu pytanie, właściwie dwa: jaka to była szkoła (typ) i ilu uczniów zdawało
> maturę? Kto zna odpowiedź?

Kojarzy mi się, że liceum profilowane, ale to chyba jakoś między
wierszami wyszło. Inna rzecz, że ja mało uważnie oglądam wiadomości w TV.

37. Data: 2005-07-02 21:34:06

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." ...
> zdawało
>
> Ja znam.
> Był reportaż z tej szkoły w GW.
> Zdawało maturę 7 osób, a było to liceum zawodowe (kierunku nie pamiętam).

Brawo, wygrałaś uścisk ręki prezesa :))
Liceum profilowane, hyhy. Jeszcze niedawno to się nazywało zawodówka...

--
EwaSzy (w środku przedwyjazdowego rozgardiaszu)
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.
(c) Jakub "Cubituss" Kowalski

Moda kwiatowa :)
Swoboda dziecka.
na deszczowe dni....i nie tylko
[OT] Prosba - poszukiwany nowy dom dla dalmatynczyka
Nauczyciel+prezent na koniec roku...