Rolki :)

1. Data: 2005-06-26 12:12:36

Temat: Rolki :)
Od: "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> szukaj wiadomości tego autora

no i sie stalo... 5-letni "szczur" mi urosl o kilka centymetrow
a to za sprawa 4 kolek wypaczkowanych z kazdej podeszwy,
rolki sie zwa streetfighter i calkiem przyzwoity stuff
(zdaniem _starego_ deskorolkarza) pod ta marka kryja ;)).

Dzien pierwszy, wczorajszy, to byly jazdy za reke (za jedna,
nie za dwie, probowal sie uwieszac, ale nie ma lekko ;)))
po asfaltowych alejkach. Po kwadransie zmeczenie :/.

Dzis od rana "nauka chodzenia" w rolkach po dywanie.
"Niewinne" prosby, typu "zgas swiatlo w lazience" itp.
I sie, cholera, naumial ;) Ale skojarzenia z wieku
ok. 11-tu m-cy, gdy zaczynal dreptac mialem ;)) Zuch chlopak :)
(a z tego okresu pomne swoja _pozornie_niewykonalna_ prosbe:
"Jareczku, przynies tacie kotka" - po czym synek schwytal
totalnie nie spodziewajaca sie tego kocice, ufna do tej pory,
w to, iz male, raczkujace, nie moze stanowic zagoreznia dla Doswiadczonej
Lowczyni, dluga jak on na ten czas wysoki, i dostarczyl nie mniej
zszokowanemu ojcu).

Po paru godzinach wkurzania sasiadow z dolu glosnym tupaniem
udajemy sie w plener, celem zweryfikowania nabytych umiejetnosci.

ok - musze konczyc, bo mi mieszkanie rozniesie, z racji
osiaganych predkosci miedzysciennych ;)

pozdrawiam - v.