Dobry psychiatra

1. Data: 2005-06-27 20:16:42

Temat: Dobry psychiatra
Od: "Seweryn" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Bardzo pilnie poszukuję dobrego psychiatry dziecięcego dla nastolatki.
Kamila od 2 lat choruje, niestety nikt nie potrafi powiedzieć na co(4
szpitale), a jej stan psychiczny zamiast się poprawić uległ znacznemu
pogorszeniu. Gdyby ktokolwiek miał chociaż minimalny namiar na dobrego
specjalistę będę dozgonnie wdzięczna.
Pozdrawiam . Esti

2. Data: 2005-06-28 07:26:10

Temat: Re: Dobry psychiatra
Od: "skrzato" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby ktokolwiek miał chociaż minimalny namiar na dobrego specjalistę będę
> dozgonnie wdzięczna.

a w jakim miescie?
skrzato

3. Data: 2005-06-28 07:55:45

Od: "Seweryn" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam w Katowicach, ale to nie jest istotne gdzie, byle dobry,
sprawdzony, zeby pomogl. Pojade chocby na koniec swiata.

4. Data: 2005-06-28 07:59:35

Od: Eulalka <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Seweryn napisał(a):
> Mieszkam w Katowicach, ale to nie jest istotne gdzie, byle dobry,
> sprawdzony, zeby pomogl. Pojade chocby na koniec swiata.

Strasznie daleko :(
Ale może podam Ci namiary na jedego z Trójmiasta - może kogoś w Twojej
okolicy poleci? To środowisko raczej się zna.

Eulalka

5. Data: 2005-06-28 10:27:58

Od: "skrzato" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mieszkam w Katowicach, ale to nie jest istotne gdzie, byle dobry,
> sprawdzony, zeby pomogl. Pojade chocby na koniec swiata.

moge polecic dobra psychiatre w Wawie. Znam dwoch zadowolonych klientow,
tyle, ze to raczej osoby dorosle, ale mysle, ze dla nastolatki tez by mogla
byc, zawsze warto zapytac :)
tel. 8252031 w331 numer do recepcji
dr Ceglarek

6. Data: 2005-06-28 17:08:37

Od: "Aleksandra Mruczek" <p...@N...noping.org> szukaj wiadomości tego autora

> Bielsko - Biała dr Jolanta Klemens - Spec. Psychiatra - 0 605 271 731
jestem stałą czytelniczką Waszej grupy.
ola+halusia lat3,5

7. Data: 2005-06-30 14:46:52

Od: "Seweryn" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za wszelkie podpowiedzi i namiary. Esti

Rolki :)
celujące na świadectwie (chwalę się)
Moda kwiatowa :)
Swoboda dziecka.