cementowa podłoga z kamieniem - problemy

1. Data: 2006-07-30 12:48:47

Temat: cementowa podłoga z kamieniem - problemy
Od: "fiora" <f...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam na działce w domku i na tarasie cementową podłogę z kielecką
józefówką - taki czerwonawy kamień - ponoc marmur.
Kamień zalany i wyszlifowane wszystko.
W domku nie ma problemów, ale na tarasie robią się ubytki w cemencie.
Wiem, warunki atmosferyczne itp.
Czy jednak jest mozliwosc uzupełnienia tych ubytków,
aby były trwałe?
Próbowałam cemente uzupełniać, ale się wykrusza.
Pozdrawiam
Fiora

2. Data: 2006-07-30 13:01:07

Temat: Re: cementowa podłoga z kamieniem - problemy
Od: AK Drake <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

fiora napisał(a):
> [...]
> Czy jednak jest mozliwosc uzupełnienia tych ubytków,
> aby były trwałe?
> Próbowałam cemente uzupełniać, ale się wykrusza.

Może szara fuga epoksydowa?

--
AK Drake

Pytanie o AGD
meble kuchenne - fronty - mdf- wysoki połysk
prześcieradła bawełniane z gumką
Tania kabina z hydromasażem
Drewniana szopa