ceny ciepła

1. Data: 2003-10-25 10:02:13

Temat: ceny ciepła
Od: "523" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W miom budynku jest 23 mieszkania. Cała powierzchnia użytkowa budynku to
1496 m2. Budynek nowy z cegły i ocieplony 10 cm styropianem. Mamy wspólną
kotłownie gazową na Vissmanie Atola 250 i wymienniki ciepła do ciepłej wody.
Ostatnio są nowe ceny ciepła:

podgrzanie 1m3 wody - 10 zł
1GJ - 77 zł.

Czy według Was to nie za dużo ?

1. Data: 2003-10-27 07:03:27

Temat: Re: ceny ciepła
Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-25 12:02, Użytkownik 523 napisał:
> [...]
> kotłownie gazową na Vissmanie Atola 250 i wymienniki ciepła do ciepłej wody.

Ja mam ciepła wodę miejską i za podgrzanie płacę 17 zł/m3.

--
Paweł Muszyński

1. Data: 2003-10-27 17:48:50

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Oct 2003, Paweł Muszyński wrote:

> Ja mam ciepła wodę miejską i za podgrzanie płacę 17 zł/m3.

Za podgrzanie czy za całość? I gdzie? Bo ceny są chyba regulowane (znaczy
ustalone maksimum) i z tego co pamiętam w Warszawie jest to ok. 12
złotych.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-10-27 18:31:55

Od: "Pawel_P" <n...@p...homeip.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Podgrzanie wody zimnej 12 PLN/m^3
woda zimna 5.9 PLN /m^3

Razem 17.9 PLN/m^3

Pawel
Bydgoszcz

1. Data: 2003-10-28 06:49:27

Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-27 18:48, Użytkownik Grzegorz W. Fedorynski napisał:

> Za podgrzanie czy za całość? I gdzie? Bo ceny są chyba regulowane (znaczy
> ustalone maksimum) i z tego co pamiętam w Warszawie jest to ok. 12
> złotych.

Za podgrzanie.
W Szczecinie.
Też mnie to zdziwiło, bo rodzice w innej spółdzielni płacą 14 zł/m3

--
Paweł Muszyński

1. Data: 2003-10-28 10:10:27

Od: "Pańka Aleksander" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> podgrzanie 1m3 wody - 10 zł
> 1GJ - 77 zł.

Jak na gaz to chyba duzo . Z moich obliczen wynika ze w przeliczeniu na
prad:
1GJ-> 278 kWh -> w pierwszej taryfie ->~84 zl
-> w drugiej ->~56 zł
No ale moglem sie gdzies pomylic w obliczeniach

1. Data: 2003-12-13 21:59:19

Od: "sebiano" <s...@i...NO_SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

srednia dla kraju 1 MWh = 110,0 zl (za GW)
czyli 1GJ = 30,6 zl
Sebiano

piach
REMONTY - KRAKÓW