ceny kosmetykow po 1 maja- artykul z "Rz" - link

1. Data: 2004-08-03 09:53:51

Temat: ceny kosmetykow po 1 maja- artykul z "Rz" - link
Od: "Asia Witek" <a...@u...bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040803/e
konomia/ekonomia_a_1.htm

pozdr
Asiek

1. Data: 2004-08-03 10:05:38

Temat: Re: ceny kosmetykow po 1 maja- artykul z "Rz" - link
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Asia Witek <a...@u...bcx.pl> napisał(a) w wiadomości
news:cennbu$min$1@atlantis.news.tpi.pl:

> http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040803/e
konomia/ekonomia_a
> _1.htm l

Lub tak:
http://glinki.com/?l=qwm8ex
--
Pozdrawiam, S e b a s t i a n 'Seva' M y a. GG#788049
Polecane aukcje: http://www.kuvera.prv.pl | mail:w...@p...pl

1. Data: 2004-08-03 10:34:33

Od: "s...@a...pl" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Witek wrote:
> http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040803/e
konomia/ekonomia_a_1.htm

Skandal i pokretne tlumaczenia ze Euro zdrozalo!!! Ale (pip) teraz juz
stanialo...
Swietna polityka - zyskane pieniazki wziac do kieszeni a biedny
konsument zaplaci...

Stalowka

1. Data: 2004-08-03 13:16:27

Temat: Re: ceny kosmetykow po 1 maja- artykul z
Od: "Margarett :))" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@a...pl <s...@a...pl> napisał(a):

> [...]
> stanialo...
> Swietna polityka - zyskane pieniazki wziac do kieszeni a biedny

nie taka swietna, ja juz stracilma ochote na kupowanie cokolwiek
wyzszopolkowego w Polsce, niech sie wypchaja. Brzydki gest bym im pokazala,
ale po co:).
Totalna glupota...wiecej by zyskali -gdyby obnizyli ceny, mysle ze popyt
bylby wiekszy, a tak, tym bardziej zniechecili nie tak liczna przeciez
klientele w Polsce.

wyskubac sie ??
czy można reti-c w ciąży
[OT] Kto ma sierpniowe Avanti?