Depilacja w Krakowie

1. Data: 2004-08-02 16:02:53

Temat: Depilacja w Krakowie
Od: "Kinga" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przegladnelam juz archiwum, ale nie udalo mi sie znalezc odpowiedzi na
pytanie gdzie w Krakowie warto wybrac sie na depilacje. Znalazlam tylko
pytania, a zero odpowiedzi. Chcialabym sie poddac zabiegowi depilacji
woskiem, jeszcze nigdy tego nie robilam i zalezy mi na sprawdzonym miejscu
gdzie mozna by to zrobic.
Krakowianki poradzcie cos :)

Pozdrawiam
Kinga

1. Data: 2004-08-02 19:27:58

Temat: Re: Depilacja w Krakowie
Od: "AsiaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga"
> Chcialabym sie poddac zabiegowi depilacji
> woskiem, jeszcze nigdy tego nie robilam i zalezy mi na sprawdzonym miejscu
> gdzie mozna by to zrobic.
> Krakowianki poradzcie cos :)

1. Unikaj małych, osiedlowych, tanich gabinetów i kosmetyczek wystających
z nudów na papierosku w progu. Pewnie jest kilka wyjątków, ale po kilku
takich doświadczeniach (w tym jeden raz w Krakowie co gorsza z polecenia!)
wiem, ze to cos na czym nie warto oszczedzac. Pracuja na
fatalnych kosmetykach, najtanszych ale niszczacych skore.
Wosk jest "oszczedzany", zlej konsystencji do depilacji.
Panie maja fatalne nawyki i raczej zadnego szkolenia. Nie wiedza
jak sie zabrac za mnostwo rzeczy. Na przyklad depilujac ciagna wloski
nieumiejetnie raz pod wlos, raz z wlosem, stosuja ciagle ten sam
plasterek zeby oszczedzic, przez co boli mocniej
i coraz mniej wlosow sie do niego przyczepia. Najczesciej
nienajlepsza higiena, brak jednorazowych podkladow
na fotelu, reczniki moga nie wygladac zbyt higienicznie.
Zwykla lezanka - taki powlekany dermą stół.
Czesto brak dyskrecji i taktu (Baska chodz tu na chwile
po czym znudzona robota kosmetyczka zajmuje sie rozmowa
z kolezanka).. A po takiej wizycie jeden jedyny raz
po wosku mialam przez tydzien wykropkowane nogi z krwiakami -
dlatego ze nie naklada sie zadnej ochrony na skore.
Oszczedzilam niewiele... zwazajac na to co otrzymalam.
2. Pewien rodzaj poziomu zaczyna sie od sieci kosmetycznych, majacych
jednolite szkolenia dla kosmetyczek, sprawdzone kosmetyki itd.
3. Jeszcze wyzej - polluksusowe gabinety najczesciej w okolicach centrum
i domach handlowych, z pewnoscia poznasz na pierwszy rzut oka
po stosowanych kosmetykach, wystroju..i cenach ;-)
Mysle ze jesli wystarczy Ci drugi stopien to przykladowy Yves Rocher bedzie w
sam raz.
Gabinety kosmetyczne YR sa na Grodzkiej, w M1, Geancie, Carrefourze,
nie ma wiekszego znaczenia gdzie pojdziesz bo poziom jest wyrownany
dzieki standaryzacji w sieci. Czego sie mozesz spodziewac?
Wylozysz sie w milym, wielkim fotelu, dostaniesz mnostwo pachnacych
recznikow, do przykrywania itd. Kosmetyczka ustala z Toba miejsca,
temperature wosku, robi to szybko, fachowo i na tyle bezbolesnie ile sie da.
Te wloski, ktore zostaja usuwa peseta. Po depilacji
naklada krem, dzieki ktoremu skora naprawde jest mniej podrazniona
i szybciej znikaja ranki. Milo, czysto, kulturalnie.
Z trzeciej grupy moge polecic Ci Mimoze na Golebiej, uzywaja
Guinotow i jest rownie przyjemnie.
Napisz po wszystkim gdzie poszlas i jak wrazenia.
Asia

1. Data: 2004-08-03 07:34:02

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS wrote:
> Z trzeciej grupy moge polecic Ci Mimoze na Golebiej, uzywaja
> Guinotow i jest rownie przyjemnie.

Mimozę też polecę ale nie wosk (bo nie robiłam) tylko pastę cukrową:-)
Skóra po zabiegu jest gładka, po raz pierwszy nie miałam zapalenia
mieszków po depilacji, efekt utrzymuje się długo i w ogóle nic nie
poprawiała kosmetyczka pęsetą - bo nie było potrzeby. Pierwszy raz:-),
szczególnie bikini był dla mnie nieco stresujący (od lat używam
depilatora) ale kosmetyczka poza umiejętnościami manualnymi wykazała się
podstawową znajomością psychologii i tak się zachowywała że w sumie cały
proces był dla mnie odprężeniem:-)
Polecała pastę że niby włoski nie wrastają - nie mogłam w to uwierzyć,
ale faktycznie nie wrastają. Poza tym pełna dyskrecja, higiena (wszystko
jednorazowe, kosmetyczka robi zabieg w rękawiczkach) i boli dużo mniej
niż depilator (choć i w tym wypadku na ból nie narzekam).
--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-08-03 13:51:04

Od: "Carlos" <c...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednorazowe, kosmetyczka robi zabieg w rękawiczkach) i boli dużo mniej
> niż depilator (choć i w tym wypadku na ból nie narzekam).

A gdybym sie tam wybral na depilacje pewnego dyskretnego miejsca? :-)
Wiem, ze to moze brzmi dziwnie jak na faceta (no chyba, ze nie..?), ale
tak wlasnie sobie umyslilem, a dotychczas wykorzystywane domowe
sposoby zawodza, choc wstyd przyznac robie to b nieprofesjonalnie.
Nie wiem czy nie byloby mi glupio.. Jak myslicie?:-)

--
Carlos

1. Data: 2004-08-03 14:29:29

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Carlos wrote:
> [...]
> sposoby zawodza, choc wstyd przyznac robie to b nieprofesjonalnie.
> Nie wiem czy nie byloby mi glupio.. Jak myslicie?:-)

Tam chodzi wielu mężczyzn. Co prawda nie wiem na jakie zabiegi ale
najlepiej zadzwoń i zapytaj. Jeśli robią depilację intymną mężczyzn to
na pewno uczucie zażenowania minie szybko, jak pomyślisz że nie Ty
jedyny chodzisz na takie zabiegi:-)
http://www.salonroman.pl/pl/nasza_firma/nasze_salony
.htm
Tu znajdziesz nr telefonu.

1. Data: 2004-08-03 18:12:02

Od: "AsiaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carlos"
> A gdybym sie tam wybral na depilacje pewnego dyskretnego miejsca? :-)
Najlepiej zadzwon i zapytaj - ale dzwon do tych gabinetow, ktore
maja "depilacje okolic bikini" w cenniku, niektorzy niezaleznie od plci
klienta ograniczaja sie np. do twarzy czy lydek. Na pewno dosc plastyczna
jesli chodzi o rozne pomysly jest kosmetyczka YR z Grodzkiej.
Asia

1. Data: 2004-08-04 11:13:49

Od: "Kinga" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo za porady z ktorych skorzystalam :)
Podzwonilam po gabinetach i wybralam w koncu "Mimoze" wyszlo ze jest tam
najtaniej a z tego co czytalam na grupie to jakosc ich uslug jest wysoka.
Napisze co udalo mi sie dowiedziec, moze pomoze to innym Krakowiankom.
Ceny:
* gabinet Jagoda na Bema 40 PLN,
* Yves Rocher 44PLN,
*Mimoza 34 do 42 PLN w zaleznosci od wielkosci i glebokosci (mozliwe ze
pomylilam sie o zlotowke) ta cena jest w przypadku wosku- z tego co
zrozumialam to maja 2 lub 3 metody depilacji woskiem, cena ta sama,
natomiast tak jak Dominika pisala wczesniej, gabinet ten swiadczy tez usluge
depilacji pasta cukrowa: 44-59PLN cena tez zalezy od obszaru i glebokosci

Ja zdecydowalam sie na paste cukrowa i jestem bardzo zadowolona, nigdy
wczesniej nie depilowalam bikini i nie jestem zbyt odporna na bol wiec
obawialam sie jak to bedzie, a bylo dobrze :)
Szczerze polecam :)

Kinga

TVN Style
Szmpon z odżywką 2w1 + pytanko o chyba zapomniany szampon.
Rozstępy
kosmetyki cinecitta ???????????
[info] Konkurs na najlepsza charakteryzacje