Rozstępy

1. Data: 2004-08-02 14:05:01

Temat: Rozstępy
Od: Claygirl <c...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem sfrustrowaną młodą osobą w okresie wzrostu :) Moim problemem są
rozstępy, które biorą się dosłownie z kosmosu. Dbam o to, żeby moja waga
nie wzrastała zbytnio - więc nadmierne tycie odpada. To samo w drugą
stronę - jeśli zdarzy mi się schudnąć, to tylko 2 kilo i to raczej z
powodu zmienionego balansu wody w organizmie. Dodam jeszcze, że rozstępy
robią mi się tylko na jednej nodze ;) (sic!) Jakieś pomysły, dlaczego
tak się dzieje i jak zrobić, żeby się nie działo?
--
Magdalena "Claygirl" Wójcik

1. Data: 2004-08-02 14:09:58

Temat: Re: Rozstępy
Od: "AsiaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Claygirl"
> [...]
> robią mi się tylko na jednej nodze ;) (sic!) Jakieś pomysły, dlaczego
> tak się dzieje i jak zrobić, żeby się nie działo?

Sprobuj przez parenascie dni mozno natluszczac skore (np. oliwki dzieciece),
byc moze za sucha skora? A jesli chcesz cos robic z tymi, ktore juz
sa, lepiej zrob to teraz, w gabinetach kosmetycznych mowia ze im starsze
rozstepy tym zabiegi mniej skuteczne. Jest jeszcze trzecia droga - zaczac
je tolerowac ;-/
Asia

kosmetyki cinecitta ???????????
[info] Konkurs na najlepsza charakteryzacje
miesnie brzucha
ujędrnienie ciała po odchudzeniu
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-08-02)