ujędrnienie ciała po odchudzeniu

1. Data: 2004-08-02 07:54:28

Temat: ujędrnienie ciała po odchudzeniu
Od: "indra" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Przeszukałam archiwum, tudzież wizaż i jakoś nie znalazłam rozwiązania
mojego problemu, dlatego pytam na pru - jakie balsamy, kremy itp.
poleciłybyście na ujędrnienie skóry po odchudzeniu. Straciłam ok. 7kg
i jest OK, tylko w niektórych miejscach mam jakby za dużo skóry
(zwłaszcza brzuch). Mam pomysł, żeby stosować albo antycellulity
(lubię Eris i Avon), albo balsamy ujędrniające. Czym powinnam
się maziać, żeby skóra się uelastyczniła?

pozdrawiam

Ania

1. Data: 2004-08-02 07:58:51

Temat: Re: ujędrnienie ciała po odchudzeniu
Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "indra" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
Czym powinnam
> się maziać, żeby skóra się uelastyczniła?

Szczerze?
Jesli tej skory w nadmiarze duzo- NIC nie pomoze, zaden krem, mazidlo. Pomoc
moga cwiczenia, masaze( np endermologie) kremy czy balsamy sprawia,ze skra
bedzie delikatna i gladka, ale nie bedzie jej mniej. To obserwacja moja i
kilku osob po schudnieciu. Pozdrawiam Hafsa

1. Data: 2004-08-02 08:30:21

Od: "indra" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w wiadomości

> Jesli tej skory w nadmiarze duzo- NIC nie pomoze, zaden krem, mazidlo. Pomoc
> moga cwiczenia, masaze( np endermologie)

Hmm.. ćwiczę dużo, basen właśnie wpisałam w grafik, może faktycznie jeszcze te
masaże... Ale liczyłam na jakieś cuda kosmetyczne też....

pozdrówka

A.

1. Data: 2004-08-02 08:36:19

Od: Claygirl <c...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

indra napisał(a):

> Hmm.. ćwiczę dużo, basen właśnie wpisałam w grafik, może faktycznie jeszcze te
> masaże... Ale liczyłam na jakieś cuda kosmetyczne też....

A może cierpliwość to klucz? Przecież skóra powinna się wchłonąć za czas
jakiś.

--
Magdalena "Claygirl" Wójcik

1. Data: 2004-08-02 08:47:08

Od: "Joanna" <j...@P...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> (lubię Eris i Avon), albo balsamy ujędrniające. Czym powinnam
> się maziać, żeby skóra się uelastyczniła?

Jeśli lubisz Eris, to kup sobie serum antycelu.. z serii Lirene (serum, nie
żel), bo było bardzo chwalone na grupie, a wątpie by coś droższego zdziałało
więcej. Instrukcja obsługi:

1. zrobić peeling pod prysznicem
2. wmasować serum w brzuch
3. owinąć się folią spożywczą
4. na godzinę po ciepłą kołdrę

Oprócz basenu, spróbuj 10 minut dziennie ćwiczyć mięśnie brzucha - zarówno
górne, jak i dolne. To + kuracja Erisem powinno dać efekty. Oczywiście jeśli
możesz sobie jeszcze do tego zafundować serię masaży, to zwiększysz
prawdopodobieństwo sukcesu. Na wroga trzeba przupuścić atak ze wszystkich
stron... ;)

pozdrawiam
Asia

1. Data: 2004-08-02 08:48:31

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

indra wrote:

> [...]
> (lubię Eris i Avon), albo balsamy ujędrniające. Czym powinnam
> się maziać, żeby skóra się uelastyczniła?

Ja poradzilam sobie z tym przez wmasowywanie Dr Theiss Nova Fit Body
Shape Lotion, trzy lata temu jak jeszcze nikomu o balsamach
ujedrniajacych w Polsce sie nie snilo (a na pewno nie reklamowali). Na
pewno nie zaszkodzi :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-08-02 09:40:57

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości

> [...]
> Shape Lotion, trzy lata temu jak jeszcze nikomu o balsamach
> ujedrniajacych w Polsce sie nie snilo (a na pewno nie reklamowali). Na

A, gdzie zakupiłaś to cudo?

Gosia

1. Data: 2004-08-02 11:31:36

Od: "indra" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> A, gdzie zakupiłaś to cudo?

No właśnie - gdzie?

:)

Ania

1. Data: 2004-08-02 11:35:39

Od: "indra" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <j...@P...com.pl> napisał w wiadomości

> Instrukcja obsługi:
>
> 1. zrobić peeling pod prysznicem
> 2. wmasować serum w brzuch
> 3. owinąć się folią spożywczą
> 4. na godzinę po ciepłą kołdrę

O! Brzmi zachęcająco - spróbuję tak. Serum miałam, ale robiłam tylko
maziu, maziu po pupie i udach - bardziej pro forma, bo cellulitis nie jest
moim problemem nr 1 ;)

> spróbuj 10 minut dziennie ćwiczyć mięśnie brzucha - zarówno
> górne, jak i dolne.

A ćwiczę, ćwiczę, tyle, że intensywnie dopiero od jakichś 2 tygodni.

Dzięki za wszelkie sugestie! :)

pozdrawiam

Ania

1. Data: 2004-08-02 13:50:45

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik wrote:

> Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości

> A, gdzie zakupiłaś to cudo?

W aptece pod domem (CH Land, Warszawa). Wtedy to bylo jedyne, co mieli
na ujedrnianie skory.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-08-02)
[allegro] oryginal czy podrobka
[allegro] prośba o pomoc
Jak odróżnić
ABC malowania ;-)