miesnie brzucha

1. Data: 2004-08-02 09:24:20

Temat: miesnie brzucha
Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

witam

w wiadomosci news:cekv8m$dhi$1@nemesis.news.tpi.pl Joanna napisala ze
trzeba ćwiczyć mięśnie brzucha - zarówno górne, jak i dolne.
czy ktos moze mi powiedziec jakie to sa cwiczenia bo takie
sformuowanie czytalm juz wielokrotnie, tylko nie wiem co to sa za
cwiczenia. Gdzies bylo napisane ze nie wystarczy robic brzuszkow tylko
jeszcze cwiczyc (gorne lub dolne, nie pamietam) miesnie, i oczywiscie
brak co to jest. :-)

1. Data: 2004-08-02 11:05:24

Temat: Re: miesnie brzucha
Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

<l...@o...pl> wrote in message news:1631329982.20040802112420@localhost...
> [...]
> cwiczenia. Gdzies bylo napisane ze nie wystarczy robic brzuszkow tylko
> jeszcze cwiczyc (gorne lub dolne, nie pamietam) miesnie, i oczywiscie

Tu masz jeszcze na skosne i proste :D
http://www.puella.pl/artykul/311/311.html
iska

ujędrnienie ciała po odchudzeniu
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-08-02)
[allegro] oryginal czy podrobka
[allegro] prośba o pomoc
Jak odróżnić