[allegro] prośba o pomoc

1. Data: 2004-08-01 14:24:39

Temat: [allegro] prośba o pomoc
Od: "Szwedka" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
czy mogłabym Was prosić o pomoc w weryfikacji, czy te perfumy są oryginalne,
czy może jest to podróbka???

Moja przyjaciólka jest nimi zaiteresowana, a ja nie kupuję na allegro i mogę
jej pomóc. Z góry wielkie dzięki.
Pozdr,
Szwedka

1. Data: 2004-08-01 14:49:37

Temat: Re: [allegro] prośba o pomoc
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 1 Aug 2004 16:24:39 +0200, in pl.rec.uroda "Szwedka"
<s...@a...pl> wrote in <ceiuh9$5md$1@news.mm.pl>:

>Cześć,
>czy mogłabym Was prosić o pomoc w weryfikacji, czy te perfumy są oryginalne,
>czy może jest to podróbka???

ja bym się nie zdecydowała na zakupy u żadnego z tych sprzedawców. 50
ml za 60-70 zł to za duża okazja. lepiej kupić w perfumerii.

an.

1. Data: 2004-08-01 15:06:55

Temat: Re: [allegro] pro?ba o pomoc
Od: "Szwedka" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> ja bym się nie zdecydowała na zakupy u żadnego z tych sprzedawców. 50
> ml za 60-70 zł to za duża okazja. lepiej kupić w perfumerii.
Dzięki bardzo, mam tylko nadzieję, że uda jej sie (mojej przyjaciólce)
gdzieś kupić te perfumy. Słyszała, że są one wycofane z PL.
Pozdr,
Szwedka

1. Data: 2004-08-01 15:21:34

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 1 Aug 2004 17:06:55 +0200, in pl.rec.uroda "Szwedka"
<s...@a...pl> wrote in <cej10p$1lh4$1@news.mm.pl>:

>Dzięki bardzo, mam tylko nadzieję, że uda jej sie (mojej przyjaciólce)
>gdzieś kupić te perfumy. Słyszała, że są one wycofane z PL.

a, tego nie wiem. możliwe. nie widzę ich w pedet.pl, ale wersja męska
jest, o dziwo.

an.

1. Data: 2004-08-01 17:29:14

Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> wrote in message
> ja bym się nie zdecydowała na zakupy u żadnego z tych sprzedawców. 50
> ml za 60-70 zł to za duża okazja. lepiej kupić w perfumerii.

Ja tez... wolalabym zaplacic wiecej ale zeby to byl oryginal. Jak tego nie
ma juz u nas w Polsce to moze jak jakis znajomy za granice pojedzie to niech
kupi w perfumerii...

Pozdrawiam
Ania

Jak odróżnić
ABC malowania ;-)
PROPECJA - gdzie najtaniej w woj. slaskim?
Inglot
endokrynolog???