Szmpon z odżywką 2w1 + pytanko o chyba zapomniany szampon.

1. Data: 2004-08-02 15:21:16

Temat: Szmpon z odżywką 2w1 + pytanko o chyba zapomniany szampon.
Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joł dziewczyny,

polećcie mi proszę jakiś ładnie pachnący szampon z odżywką 2w1. Włosy sa
długości trochę-za-ucho, kręcone, farbowane (balejaż), przetłuszczające się
u nasady (myję je zazwyczaj co drugi dzien). Teraz uzywam szamponu i odzywki
Gliss Kur z jedwabiem i są naprawde świetne!! ale na wyjazd potrzebne jest
mi coś w 1 butelce. Najwazniejsze, zeby po tym szamponie wlosy faktycznie
łatwo się rozczesywały bo np po Timotei (z odzywką) albo Clairol Senses
(sorry, pewnie żle napisalam nazwe) 2w1 wlosy były 'skołtunione' jak po
samym szamponie :(
Mam kilka szamponetek Vivality do wlosow farbowanych więc mozeby tak
dokupić samą odżywkę z tej samej serii. Odżywka Welli Vivality jest ok?
I pytanie - czy jest jeszcze w ogole produkowany szampon Ultra Doux?
Kiedyś kiedyś mialam taki szampon z ekstraktem z wanilii i taaak ślicznie
pachniał, ze warto bylo myc nim wlosy tylko dla samego zapachu :)
Znacie jakieś inne dostępne szampony wlasnie o takim zapachu (wiem, ze na
bank jest taki z YR z serii Plaisir Nature ale nigdy go nie mialam wiec nie
wiem czy tak samo dobrze myje jak i pachnie).

Dzięki za pomoc!
Pozdrawiam
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-08-02 16:21:24

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-02 17:21, Użytkownik Ania napisał:
> [...]
> bank jest taki z YR z serii Plaisir Nature ale nigdy go nie mialam wiec nie
> wiem czy tak samo dobrze myje jak i pachnie).

nmo to tak: mnie sie sprawdzal w tej roli dove 2 w 1
pozatym po szamponie elseve nutrileum (i to bez odzywki) wlosy sie
ladnie rozczesuja...
a pozatym szampony z serii Phyto reflet YR ladnie dzialaja na wlosy....

a szampon waniliowy z YR Plaisir Nature pachnie tak okropnie wnilia ze
mnie to az otumanilo mimo ze lubie wnilie :)

pozdr

1. Data: 2004-08-02 16:40:50

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 02 Aug 2004 18:21:24 +0200, in pl.rec.uroda "Nick(i)" <a@.spl>
wrote in <celpch$ddk$1@inews.gazeta.pl>:

>a szampon waniliowy z YR Plaisir Nature pachnie tak okropnie wnilia ze
>mnie to az otumanilo mimo ze lubie wnilie :)

szampon waniliowy pachnący wanilią. kto mógłby przypuszczać.

serio, Nicki, czytaj swoje posty przed wysłaniem. literówki to jedno,
ale spostrzeżenia, którymi się tu dzielisz, naprawdę mogą osłabić.

an.

1. Data: 2004-08-02 17:09:11

Temat: Re: Szmpon z odżywkš 2w1 + pytanko o chyba zapomniany szampon.
Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> szampon waniliowy pachnący wanilią. kto mógłby przypuszczać.

Chyba chodziło o to, że_za bardzo_waniliowo po nim było (choć ja chyba bym
jednak nie narzekała) ;)

Pozdr
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-08-02 20:04:39

Od: Renya <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania napisał:

> I pytanie - czy jest jeszcze w ogole produkowany szampon Ultra Doux?

A jeśli nie to dlaczego? - był niesamowity :)

--
Renya

1. Data: 2004-08-02 21:30:57

Od: "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renya" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

> A jeśli nie to dlaczego? - był niesamowity :)

czysta zlosliwosc producentow, wycofuja zwykle najlepsiejsze produkty ;)

pozdr
Asiek

1. Data: 2004-08-02 22:02:45

Od: "lea" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czysta zlosliwosc producentow, wycofuja zwykle najlepsiejsze produkty ;)

Nooo!! Ja tez go uwielbiałam! "Pyszny" był i włoski takie milutkie...juz nie
pamietam jak dawno go mialam...

Pozdr
lea

1. Data: 2004-08-02 22:30:31

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-02 19:09, Użytkownik Ania napisał:

> Chyba chodziło o to, że_za bardzo_waniliowo po nim było (choć ja chyba bym
> jednak nie narzekała) ;)

nawet taka sztucznie aromatyzowana? :)
ja lubie wanilie w kazdej ilosci (nawet auto staram sie wenatrz
perfumowac na waniliwo) ale te szampony YR jak piszesz
za_bardzo_waniliowe....

choc moj mąż twierdzi ze jemu sie podobalo (pewnie daletgo ze zapach
wanilii na wlosach zabija zapach mojego paskudnego nalogu :)))

pozdr

1. Data: 2004-08-02 22:53:14

Od: Renya <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik lea napisał:

> Nooo!! Ja tez go uwielbiałam! "Pyszny" był i włoski takie milutkie...juz nie
> pamietam jak dawno go mialam...

Załóżmy fanklub ;)

--
Renya

1. Data: 2004-08-03 09:44:29

Od: "lea" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Załóżmy fanklub ;)

> Renya

Heheee! Dobre! ;)

Lea

Rozstępy
kosmetyki cinecitta ???????????
[info] Konkurs na najlepsza charakteryzacje
miesnie brzucha
ujędrnienie ciała po odchudzeniu