Re: Szmpon z odżywką 2w1 + pytanko o chyba zapomniany szampon.

From: "Nick(i)" <a@.spl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Szmpon z odżywką 2w1 + pytanko o chyba zapomniany szampon.
Date: Mon, 02 Aug 2004 18:21:24 +0200

Dnia 2004-08-02 17:21, Użytkownik Ania napisał:
> Joł dziewczyny,
>
> polećcie mi proszę jakiś ładnie pachnący szampon z odżywką 2w1. Włosy sa
> długości trochę-za-ucho, kręcone, farbowane (balejaż), przetłuszczające się
> u nasady (myję je zazwyczaj co drugi dzien). Teraz uzywam szamponu i odzywki
> Gliss Kur z jedwabiem i są naprawde świetne!! ale na wyjazd potrzebne jest
> mi coś w 1 butelce. Najwazniejsze, zeby po tym szamponie wlosy faktycznie
> łatwo się rozczesywały bo np po Timotei (z odzywką) albo Clairol Senses
> (sorry, pewnie żle napisalam nazwe) 2w1 wlosy były 'skołtunione' jak po
> [...]

nmo to tak: mnie sie sprawdzal w tej roli dove 2 w 1
pozatym po szamponie elseve nutrileum (i to bez odzywki) wlosy sie
ladnie rozczesuja...
a pozatym szampony z serii Phyto reflet YR ladnie dzialaja na wlosy....

a szampon waniliowy z YR Plaisir Nature pachnie tak okropnie wnilia ze
mnie to az otumanilo mimo ze lubie wnilie :)

pozdr