kosmetyki cinecitta ???????????

1. Data: 2004-08-02 12:17:22

Temat: kosmetyki cinecitta ???????????
Od: "pa" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos , coś o nich może wie ????

1. Data: 2004-08-02 12:43:54

Temat: Re: kosmetyki cinecitta ???????????
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktos , coś o nich może wie ????

uwielbiam ich sypkie cienie sa boskie:)
wloskie kosmetyki dostepne na targach kosmetycznych i w sklepie w
białmstoku -chyba tak słyszałam.
p.

1. Data: 2004-08-02 13:32:49

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

pa wrote:
> czy ktos , coś o nich może wie ????

Są fantastyczne:-) Przynajmniej sypkie cienie, pudry do efektów
specjalnych, rzęsy w kępkach. Macałam też cienie prasowane w paletach,
pudry brązujące i róże - są bardzo drobnoziarniste. Ale nie wiem jak z
trwałością bo nie miałam okazji przetestować. Mam też szminki - małe
pudełka ale za to bardzo wydajne i wygodne. Z trwałością gorzej - tak
jak normalne szminki ale w końcu to kosmetyki efektowe a nie
supertrwałe. Wszystko w rozsądnych bardzo cenach. Można do nich napisać
żeby przysłali katalog a potem zamawiać wysyłkowo.
http://www.ib.studio.net.pl/oferta.htm

--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

[info] Konkurs na najlepsza charakteryzacje
miesnie brzucha
ujędrnienie ciała po odchudzeniu
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-08-02)
[allegro] oryginal czy podrobka