Re: Depilacja w Krakowie

From: "AsiaS" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Depilacja w Krakowie
Date: Mon, 2 Aug 2004 21:27:58 +0200
Sender: a...@p...onet.pl@pa180.biezanow.sdi.tpnet.pl

Użytkownik "Kinga"
> Chcialabym sie poddac zabiegowi depilacji
> woskiem, jeszcze nigdy tego nie robilam i zalezy mi na sprawdzonym miejscu
> gdzie mozna by to zrobic.
> Krakowianki poradzcie cos :)

1. Unikaj małych, osiedlowych, tanich gabinetów i kosmetyczek wystających
z nudów na papierosku w progu. Pewnie jest kilka wyjątków, ale po kilku
takich doświadczeniach (w tym jeden raz w Krakowie co gorsza z polecenia!)
wiem, ze to cos na czym nie warto oszczedzac. Pracuja na
fatalnych kosmetykach, najtanszych ale niszczacych skore.
Wosk jest "oszczedzany", zlej konsystencji do depilacji.
Panie maja fatalne nawyki i raczej zadnego szkolenia. Nie wiedza
jak sie zabrac za mnostwo rzeczy. Na przyklad depilujac ciagna wloski
nieumiejetnie raz pod wlos, raz z wlosem, stosuja ciagle ten sam
plasterek zeby oszczedzic, przez co boli mocniej
i coraz mniej wlosow sie do niego przyczepia. Najczesciej
nienajlepsza higiena, brak jednorazowych podkladow
na fotelu, reczniki moga nie wygladac zbyt higienicznie.
Zwykla lezanka - taki powlekany dermą stół.
Czesto brak dyskrecji i taktu (Baska chodz tu na chwile
po czym znudzona robota kosmetyczka zajmuje sie rozmowa
z kolezanka).. A po takiej wizycie jeden jedyny raz
po wosku mialam przez tydzien wykropkowane nogi z krwiakami -
dlatego ze nie naklada sie zadnej ochrony na skore.
Oszczedzilam niewiele... zwazajac na to co otrzymalam.
2. Pewien rodzaj poziomu zaczyna sie od sieci kosmetycznych, majacych
jednolite szkolenia dla kosmetyczek, sprawdzone kosmetyki itd.
3. Jeszcze wyzej - polluksusowe gabinety najczesciej w okolicach centrum
i domach handlowych, z pewnoscia poznasz na pierwszy rzut oka
po stosowanych kosmetykach, wystroju..i cenach ;-)
Mysle ze jesli wystarczy Ci drugi stopien to przykladowy Yves Rocher bedzie w
sam raz.
Gabinety kosmetyczne YR sa na Grodzkiej, w M1, Geancie, Carrefourze,
nie ma wiekszego znaczenia gdzie pojdziesz bo poziom jest wyrownany
dzieki standaryzacji w sieci. Czego sie mozesz spodziewac?
Wylozysz sie w milym, wielkim fotelu, dostaniesz mnostwo pachnacych
recznikow, do przykrywania itd. Kosmetyczka ustala z Toba miejsca,
temperature wosku, robi to szybko, fachowo i na tyle bezbolesnie ile sie da.
Te wloski, ktore zostaja usuwa peseta. Po depilacji
naklada krem, dzieki ktoremu skora naprawde jest mniej podrazniona
i szybciej znikaja ranki. Milo, czysto, kulturalnie.
Z trzeciej grupy moge polecic Ci Mimoze na Golebiej, uzywaja
Guinotow i jest rownie przyjemnie.
Napisz po wszystkim gdzie poszlas i jak wrazenia.
Asia