ceny wykończenia mieszkania - wrocław

1. Data: 2006-04-30 10:37:59

Temat: ceny wykończenia mieszkania - wrocław
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak kształtują się ceny wykończenia mieszkania 52m2 przez ekipe budowlana we
Wrocławiu. Mieszkanie jest nowe, oddane przez developera.
Maja w nim byc zrobione m.in:
- podłogi: panele i kafelki
- pomalowanie lub wytapetowanie scian
- kafelki na ścianie w łazience i częściowo w kuchni
- zamontowanie armatury sanitarnej (deweloper daje w mieszkaniu juz biały
montaż, ale prawdopodobnie będzie on przestawiany i będzie trzeba w związku
z tym poprawić hydraulikę)
- wstawienie drzw wewnętrznych

pozdrawiam
ania

2. Data: 2006-05-01 15:05:23

Temat: Re: ceny wykończenia mieszkania - wrocław
Od: "Ania" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania" <a...@o...pl> wrote in message news:e32428$c5j$1@news.onet.pl...
> [...]
> biały
> montaż, ale prawdopodobnie będzie on przestawiany i będzie trzeba w

ja za podobny zestaw bez wstawiania drzwi w mieszkaniu 60 m zaplacilam ok
4000 zl (tez Wroclaw)

3. Data: 2006-05-02 17:15:58

Od: "Magda Stelmaszek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> ja za podobny zestaw bez wstawiania drzwi w mieszkaniu 60 m zaplacilam ok
> 4000 zl (tez Wroclaw)

A ja za taki (bez drzwi - montowane przez firmę od drzwi, bez parkietu
- płatne osobno, b. duże zmiany w łazience) - 5 tysięcy (majstrowi
netto).

Usuwanie Tasmy
co pod panele podłogowe
sposób na naelektryzowane panele???