cera wola o pomoc... :(

1. Data: 2005-10-06 08:15:14

Temat: cera wola o pomoc... :(
Od: "idylla" <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam dosc niemily problem z moja cera. Mam bardzo wrazliwa cere. Mieszkam w
akademiku woda tutaj jest bardzo chlorowana a moja cera tego nie toleruje
mam buzie cala czerwona boje sie ze bedzie jak w tamtym roku ze mialem
prawie rany. Prosze doradzcie cos dobrego by jej troszke ulzyc. Prosze nie
wysylajcie mnie tylko do dermatologa bo niemam na to czasu :( praca, studia,

2. Data: 2005-10-06 10:04:21

Temat: Re: cera wola o pomoc... :(
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

idylla napisał(a):
> [...]
> wysylajcie mnie tylko do dermatologa bo niemam na to czasu :( praca, studia,

myj twarz w wodzie mineralnej

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

3. Data: 2005-10-06 14:35:04

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Emi <e...@c...pl> napisał(a) wnews:di2sr4$ep5$1@news2.onet:

> myj twarz w wodzie mineralnej

W akademiku? :) Chyba raczej w piwie albo w czyms jeszcze mocniejszym ;)

--
Pozdr. Hektor

4. Data: 2005-10-06 14:40:34

Od: "RaMIK" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości

> W akademiku? :) Chyba raczej w piwie albo w czyms jeszcze mocniejszym ;)

W winie raczej ;]

5. Data: 2005-10-06 16:25:57

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hektor napisał(a):

> W akademiku? :) Chyba raczej w piwie albo w czyms jeszcze mocniejszym ;)

piwo lepiej spożywać ;)

a ja mówię poważnie - myć twarz wodą mineralną

6. Data: 2005-10-06 17:44:28

Od: "Angie" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

I nie żartuj, ze nie masz czasu na dermatologa. Jak bym miała rany na twarzy
to bym na wykład nie poszła, nawet na 3 wykłady, a do dermatologa
dotarłabym. Myj do tego czasu twarz woda mineralną, nie uzywaj mydła. Jeśli
natomiast nie masz pieniędzy na dermatologa to myj twarz woda mineralną i
jakimś kosmetykiem dermatologicznym dostępnym w aptece o bardzo lagodnym
działaniu. Jelsi natomiast nie masz kasy na kosmetyki dermo, polecam (tylko
się nie śmiej) mycie twarzy płynem do higieny intymnej. Serio.
pzdr

7. Data: 2005-10-06 20:24:26

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@c...pl> napisał w wiadomości
> Hektor napisał(a):
>
> piwo lepiej spożywać ;)

popieram :)

> a ja mówię poważnie - myć twarz wodą mineralną

prawda, o ile falszem jest, ze co 10 butelka to zwykla kranowka
rozsadniej jest znalezc kogos kto ma reverse osmose filter

--
pozdro
ape

8. Data: 2005-10-06 21:58:52

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

ape napisał(a):

> prawda, o ile falszem jest, ze co 10 butelka to zwykla kranowka

a człowiek nigdy nie był na księżycu - a te nagrania co puszczali to w
Hollywood nakręcili... (sorki nie mogłam sie powstrzymać)

a co do wody... kupi kilka różnych, to mniej więcej będzie miała obraz
poźniej, kóre kupować, a które nie...

9. Data: 2005-10-06 22:54:36

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Hollywood nakręcili... (sorki nie mogłam sie powstrzymać)
>
> a co do wody... kupi kilka różnych, to mniej więcej będzie miała obraz

1. w holiwódzie
2. no comment

--
pozdro
ape

10. Data: 2005-10-07 06:41:25

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

ape napisał(a):

> 1. w holiwódzie
> 2. no comment

bo??

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

contractubex i ciąża
książeczki RUM
forum o raku
Łysienie plackowate u dzieci