ceramika z powłoką reflex - czy warto za to doplacac?

1. Data: 2006-02-18 20:42:11

Temat: ceramika z powłoką reflex - czy warto za to doplacac?
Od: "PP" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy ktos z Was zdecydowal sie kupic ceramike pokryta jakas specjalna powloka
ktora podobno ulatwia utrzymanie w czystosci?
Czy warto za to doplacac? Macie jakies doswaidczenia w tym wzgledzie?
PP

2. Data: 2006-02-18 20:50:23

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 2/18/2006 9:42 PM, PP wrote:
> [...]
> ktora podobno ulatwia utrzymanie w czystosci?
> Czy warto za to doplacac? Macie jakies doswaidczenia w tym wzgledzie?
Było o tym, zerknij do archiwum. Opinie pozytywne.

Michał
--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

3. Data: 2006-02-18 21:00:00

Od: "II Artur II \(Malawi Shop\)" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PP" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ktora podobno ulatwia utrzymanie w czystosci?
> Czy warto za to doplacac? Macie jakies doswaidczenia w tym wzgledzie?

Kupilem cementowa dachowke z jakas powloka i tez myslalem ze to pic na wode.
Po polozeniu okazalo sie ze dach jest bardzo brudny (byly deszcze i bloto
wokol domu, mimochodem nanioslo sie tego na dach). Jak wysechl calkowicie
dach to wygladalo to obzydliwie. Klucilem sie z wykonawca ze ma to usunac,
myslismy to gabka i ciepla woda z plynem ale po wyschnieciu i tak zostaly
slady. Jakiez bylo moje zdziwienie kiedy dzis na budowie zobaczylem suchy
czarniutki dach bez zadnych sladow - jak z fabryki ;-)
Widac ta powloka cos daje ze sie jej brud na trwale nie czepia.

Artur Wojtkowski

4. Data: 2006-02-18 21:08:54

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 2/18/2006 10:00 PM, II Artur II (Malawi Shop) wrote:

> Użytkownik "PP" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Kupilem cementowa dachowke z jakas powloka i tez myslalem ze to pic na

Nie ma to jak precyzyjne pytanie! Ja stawiam, że chodzi nie o dachówki,
a o wyposażenie łazienek, ale ciekaw jestem, ile jeszcze ujawni się
typów ceramik z powłokami "reflex". Doniczki? Talerze?
:-)

Michał
--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

5. Data: 2006-02-18 22:51:25

Od: "PP" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, nie zdawalem sobie sprawy ze to mozna zle zrozumiec.. Chodzilo
mi o ceramike lazienkowa :).. Dokladnie z firmy Kolo, ktora sie szczyci
powloka reflex kolo.

6. Data: 2006-02-19 20:35:03

Od: "II Artur II \(Malawi Shop\)" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Sobkowski" <m...@f...adres.invalid> napisał w
wiadomości news:dt82dp$n04$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]

> o wyposażenie łazienek, ale ciekaw jestem, ile jeszcze ujawni się typów
> ceramik z powłokami "reflex". Doniczki? Talerze?

No to dalem ciala ;-) Odrazu pomyslalem o dachowce bo nie tak dawno ja
robilem :-) A do kafelek to mi jeszcze daaaaleko ;-)

Artur Wojtkowski

7. Data: 2006-02-20 10:02:20

Od: "_darecki" <_...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, nie zdawalem sobie sprawy ze to mozna zle zrozumiec..
> Chodzilo
> mi o ceramike lazienkowa :).. Dokladnie z firmy Kolo, ktora sie szczyci
> powloka reflex kolo.

mam od niedawna kibelek i kabine
jest ok, u mnie sie sprawdza

8. Data: 2006-02-20 13:19:52

Od: DwaSkrzydla <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam bez i tez się sprawdza:)
Autoryzowany sprzedawca powiedział-szkoda kasy (powłoka jest warstwą
niewieczystą-tak usłyszałem)
Pdr.Mariusz

9. Data: 2006-02-20 16:41:06

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ALe jednak powloka chyba dziala :))
Widzialem test na kabinie ktory wygladal nastepujaco:
przeciagniecie markerem po powloce reflex i ...
i po chwili slad po markerze zniknal :))))
wiec sami sobie odpowiedzcie :)))

Profil Ergo Plus
Wiem, że to brzmi dziwnie...
[CROSSPOST] Umywalki podblatowe - pytanie do uzytkownikow
gdzie i ile kosztuje ubezpieczenie mieszkania??
Zmywarka ADG 9763 Whirlpool