chcę kupić robota

11. Data: 2005-03-16 13:02:40

Temat: Re: chcę kupić robota
Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...sierp.net> napisał w wiadomości
news:20050316120547.43369d60.sierpNO@spam.sierp.net.
..
> On Wed, 16 Mar 2005 11:42:25 +0100

> kurcze, a ja "nieżonaty"...
> moze jak sie ozenie to bedzie lepiej? ;-) (nie, nie z robotem :-)

Czy ty przypadkiem nie udzielasz się na pl.comp.networking? A jak
"nabędziesz" żonę, to pewnie przytyjesz, ja siedząc przed kompem często
zapominałem o jedzeniu, a tak żona zrobi, będzie gadać że się narobiła i
że wystygnie, no i trzeba zjeść, a opona rośnie ;-) Ale z żoną jest
fajnie, także pod innymi względami, ale za to problem, jak chce sie
pójść z kumplami na jakiś hamski wieczór kawalerski i pić, albo pójść do
kumpla trochę pogrzebać przy kompach. Ale i tak wolę żonę, ją można
przekonać, że raz na jakiś czas coś takiego by się przydało ;-)

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Czemu ja wcześniej tego nie widziałem www.scorched3d.co.uk

12. Data: 2005-03-16 13:12:22

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Mar 2005 14:02:40 +0100
"BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:

> Czy ty przypadkiem nie udzielasz się na pl.comp.networking?

no, ostatnio brak na to czasu :(

> A jak "nabędziesz" żonę, to pewnie przytyjesz, ja siedząc przed kompem
> często zapominałem o jedzeniu, a tak żona zrobi, będzie gadać że się
> narobiła i że wystygnie, no i trzeba zjeść, a opona rośnie ;-)

eee, to u mnie na razie inaczej :-)
lubie gotowac, nawet bardzo - czasem nie ma czasu, ale jak jest czas...
ostatnio kurczaka curry z jablkami - i co fajne, jak na razie wszystko
mi wychodzi :-) (bez przechwalania sie - to sa fakty!)
no i prawda jest taka, ze jak na razie to najwiecej ja gotuje
(mieszkamy juz jakies 2 miesiace razem, troche wiecej)

ale zeby od razu "żona"... ;-)

Sierp

PS. Ale jak juz tak.. na weselu w ta sobote ona zlapala bukiet, a ja
ta druga czesc garderoby...

13. Data: 2005-03-16 13:51:04

Od: "Darek /Cypiz/ Nowak" <p...@r...cy_ROT13> szukaj wiadomości tego autora

jeanne76, Wt, 15 mar 2005 17:44:16 GMT napisales(as) na pl.rec.dom:

> Ważne żeby kroił rozdrabniał (mielił mięso), ścierał ziemniaki na
> placki i najlepiej żeby za mnie gotował ;)

Z tym gotowaniem, bedzie problem ;)

> Mam już swojego faworyta, to Siemens MK 52800
> Może ktoś ma już to cudo i podzieli się swoimi doświadczeniami?

http://www.zelmer.pl/pl/produkty/nasze_wyroby/sprzet
_kuchenny/maszynki/art1.html

Stoi na blacie w kuchni i spisuje sie znakomicie od przeszlo pol roku.
Polecam, nie wiem czy dokladnie o to chodzilo... ale probowalem ;)

Mieso zmieli, warzywa, ziemniaki na placki ziemniaczane. Przyjemne urzadzonko :)

--
pzdr. Darek /Cypiz/ Nowak

14. Data: 2005-03-16 17:12:52

Temat: Re: chcę kupić robota (OT), bo o zonach...
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"BQB" wrote in message news:42382e88$1@news.home.net.pl...
> [...]
| kumpla trochę pogrzebać przy kompach. Ale i tak wolę żonę, ją można
| przekonać, że raz na jakiś czas coś takiego by się przydało ;-)

Nie wierze, że żona nie ma koleżanek... i nie chodzi czasami na ploty czy
inne spotkania typowo kobiece... jak nie ma i nie chodzi, to faktycznie masz
pecha z wieczorami kumplowskimi... ale jak ma, to nie widzę problemu... no
chyba że codziennie są spotkania z kumplami albo grzebanie w kompach u
kolegi ;)

Żona to kumpel, a żaden kumpel nie wymaga siedzenia w domu, gdy jest mecz
czy kolega zakupil nowego kompa czy po prostu trzeba się z kolegami napić
piwa... ;)

Miłego wieczoru :)
Bożenka :-)
słoneczna miodzio dziewczyna

P.S. Pewno zaraz mnie zlinczują... więc już się chowam... ;-)

P.P.S. I żaden kumpel nie ględzi, gdy jest stan "koty po dywanie tupają", a
raczej podaje rosolek z jajkiem ;)

15. Data: 2005-03-16 19:04:05

Od: "MH" <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"[edymon]" <m...@a...pl> wrote in message news:d17964$qr4

> Ja bym chciala, zeby jeszcze prasowal:-)))

A czy to nie wystarczy:

Miesza, kroi,
Krawat wiaze
A w potrzebie
przerywa ciaze

MH

16. Data: 2005-03-16 21:31:38

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mieso zmieli, warzywa, ziemniaki na placki ziemniaczane. Przyjemne urzadzonko :)

A prasuje? ;-)))))

Edytka [edymon]

Tak, sprzątam po moim psie i jestem z tego dumna! :-)

17. Data: 2005-03-16 21:32:16

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-03-16 20:04 +0200, Użytkownik MH napisał :

> A czy to nie wystarczy:
>
> Miesza, kroi,
> Krawat wiaze
> A w potrzebie
> przerywa ciaze

Ale czy prasuje? ;-))))))

18. Data: 2005-03-16 22:56:09

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"[edymon]" wrote in message news:d1a8td$nru$2@nemesis.news.tpi.pl...

| Ale czy prasuje? ;-))))))

Tak, zgadzam sie absolutnie z Edyta... MUSI prasowac.. koniecznie... ;)

Bozenka :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

19. Data: 2005-03-17 05:48:38

Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bozena wrote:

> Tak, zgadzam sie absolutnie z Edyta... MUSI prasowac.. koniecznie... ;)

To kup sobie magiell.. Tylko, że on trochę prądu żre i droższy w
utrzymaniu od męża :-)

reik.

20. Data: 2005-03-17 07:33:51

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Mar 2005 23:56:09 +0100
"Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> wrote:

> Tak, zgadzam sie absolutnie z Edyta... MUSI prasowac.. koniecznie...
> ;)

ja ostatnio widzialem taka maszyne do prasowania koszul i temu podobnej
garderoby - wygladalo toto jak manekin do ktorego przyczepia sie
koszule i on chyba goracym powietrzem prasuje (jakos)
Kosztowalo 4tys pln - ale powaznie zaczalem rozwazac ;-)

Sierp

chcę kupić robota
chcę kupić robota
kuchnia KMG 2.640