chce podwyżke

1. Data: 2007-05-26 20:54:17

Temat: chce podwyżke
Od: "diplodok" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

jestem lekarzem, skonczyłęm AM w Warszawie, jestem chirurgiem, dostałem sie
po znajomości, uczyłęm sie marnie ale co tam w koncu jestem synem lekarza i
tata załatwił mi egzaminy mimo że jestem lebiega w tych sprawach, w końcu ja
za moje studia nie płaciłem tylko podatnicy co mnie tam, chce podwyżke do 20
. 000 zł z amoja ciężką prace, jestem styrany nie odróżniam zapalenia
wyrostka od udaru muzgu, no co?, nie byłem zdolny, za dużo piwa piłem na
studiach ale myślę że 7000 na reke to za mało za moją parce

2. Data: 2007-05-27 08:07:01

Temat: Re: chce podwyżke
Od: "Cez__134" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyrostka od udaru muzgu, no co?, nie byłem zdolny, za dużo piwa piłem na
> studiach ale myślę że 7000 na reke to za mało za moją parce

wypierdalaj trolu !

EOT;]

CeZ

3. Data: 2007-05-27 08:17:46

Od: Mariusz <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 May 2007 10:07:01 +0200, "Cez__134"
<N...@p...onet.pl> wrote:

[ciap]

>wypierdalaj trolu !

Beeee.
Nie można kulturalniej?

Mariusz

4. Data: 2007-05-27 09:54:49

Od: "diplodok" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

masz kał na twarzy

5. Data: 2007-05-27 15:40:34

Od: "Mirabilis " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

diplodok <t...@t...net> napisał(a):

> [...]
> wyrostka od udaru muzgu, no co?, nie byłem zdolny, za dużo piwa piłem na
> studiach ale myślę że 7000 na reke to za mało za moją parce

Bardzo mi przykro że miałeś takie ciężkie dzieciństwo i start w dorosłość...

Po tych błędach ortograficznych wnioskuję że nauka naprawdę szła Ci bardzo
trudno. Pewnie od samego początku. Może nawet Twoi koledzy w podstawówce
śmieli się z Twojego opóźnienia...

Dobrego masz chociaż tatusia - chyba chciał dla Ciebie jak najlepiej skoro
pakował tyle swojej pracy w załatwianie Ci egzaminów (ja bym się chyba poddał
przy takim opóźnieniu umysłowym dziecka...).

A tak przy okazji, to jak on to wszystko "załatwiał"? Znam strukturę egzaminów
na tej uczelni i nie widzę jakoś miejsca na wielkie manewry przy wynikach. Już
łatwiej chyba, nie obrażając nikogo, na prawie, telekomunikacji czy socjologii
- mam tam przyjaciół o długich językach ;)

Nie wiem tylko, biedaku, jak Ty wyciągasz teraz te 7000 złotych. Chyba tatuś
wciąż działa? Szkoda tylko że inni absolwenci Twojej uczelni nie mieli takich
tatusiów. Oni naprawdę nie mieli łatwo, a i takich sum na oczy jeszcze nie
widzieli.

Życzę żebyś miał bystrzejsze dzieci niż sam jesteś.

Pozdrawiam
Mirab

6. Data: 2007-05-27 15:42:39

Od: "Mirabilis " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz <d...@p...fm> napisał(a):

> On Sun, 27 May 2007 10:07:01 +0200, "Cez__134"
> <N...@p...onet.pl> wrote:
>
> [ciap]

> Beeee.
> Nie można kulturalniej?
>
> Mariusz

Starałem się jak mogłem ;)

Hehe

Pozdrawiam
Mirab

7. Data: 2007-05-27 15:52:00

Od: "diplodok" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

prawda o was zabolała?

8. Data: 2007-05-27 15:59:54

Od: "Dominik" <domik@[bubel]_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

żeby zarobić 7000 musze pracować 4 miesiące
płyń trollować na inne grupy i nie wypowiadaj się na tematy o których nie
masz bladego pojęcia

dominik

9. Data: 2007-05-27 16:00:32

Od: "Mirabilis " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

diplodok <t...@t...net> napisał(a):

> prawda o was zabolała?

A GDZIE TY TU PRAWDE WIDZISZ, WAZNIAKU???

10. Data: 2007-05-27 16:19:21

Od: Mariusz <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 May 2007 17:52:00 +0200, "diplodok" <t...@t...net>
wrote:

>prawda o was zabolała?

Ja nie jestem lekarzem.

Twój nick kojarzy mi się z książką "Podróż Smokiem Diplodokiem".
Hehehe :)

Mariusz

gronkowiec
problemy ze stawami skokowymi - porady
Łysienie
kwestionariusz bólu MELZACKA
Gdzie na operację przegrody w Warszawie?