chcę schudnąć

51. Data: 2002-05-10 17:05:56

Temat: Re: chce schudnac
Od: l/e/h <l...@...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"iza" <z...@p...onet.pl> skribis:

>Prosze bardzo:)
>Wystarczy przesledzic wiekszosc watkow na tej grupie, by uzmyslowic sobie,
>ze grubasow nie ubywa

Eeee... chociazby w tym watku jest ktos kto schudl 15 kilo... grubasow nie
ubywa ? Nie wiem z czego to wnosisz - z tego ze pojawiaja sie nowi na
grupie ?

> mimo namnazajacych sie rewelacyjnych diet.

rewelacyjny to jest druid z herbalajfem i dieta kopenhaska ktora ktos
radosnie wyslal a teraz zaluje ze stosowal.

>jesli schudna, maja problem z utrzymaniem swej nizszej wagi.

ja nie mam.

>Czy stosowanie diety Montignaca gwarantuje permanenta zmiane, czy tez sa na
>grupie ludzie, ktorzy stosujac ja maja problem z utrzymaniem szczupej
>sylwetki?

Moze i sa, ale mnie kilogramy nie wrocily choc ostatnio pije tyle piwa ze
montignaca glowa by rozbolala od sledzenia poziomu cukru w cukrze :).

>Wiec dlaczego czepiasz sie akurat tego doktorka, a????

A kogo mam sie czepiac ? Profesora Pajaka, ktory nie jest profesorem ? To
byloby NTG. Innych spektakularnych przypadkow nie znam. Ale i tak zmieniam
sygnaturke.

Pozdrawiam, Leh
--
"Dr" Kwasniewski nie jest doktorem bo nie ma doktoratu. {leh}
"To ja ja umiescilam na grupie, nastepnie zastosowalam na moim

52. Data: 2002-05-10 17:05:59

Od: l/e/h <l...@...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"Chudy" <c...@w...pl> skribis:

>Oj, koleżanka na matematyce nie uważała. Co Było Do Okazania.

ja uwazalem i w podstawowce i szkole sredniej (mature z matematyki zdalem
na 5) i na studiach, a ten skrot spotkalem dopiero w usenecie.

Pozdrawiam, Leh

53. Data: 2002-05-10 18:11:28

Od: "Jan Werbinski" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> biednym cialku, schudlam 4 kg a przybralam troche wiecej....poza
> tym mialam inne efekty uboczne" {magda o diecie 'kopenhaskiej'}

Cool sygnaturka. :-DDD

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

54. Data: 2002-05-11 15:38:19

Temat: Re: chcę schudną
Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@h...com> wrote in

> Ale porównaj śmiertelność na skutek ECA w Danii (0) z pozytywnymi
> efektami i ilością osób biorących (chyba 9 milionów).

Porównam, potrzebuję czasu.

> No to wykroczenia. Też należy zgłosić.

Należy? Jesteś pewien, że jest paragraf na niezgłaszanie
wykroczeń? :->

> Tzn prawy obywatel jakim
> jesteś próbując uchronić pozostałych przed nieszkodliwym ECA.

Coś Ci się ostro miesza. Jeśli _Twoja_ etyka wymaga zgłaszania
każdego potencjalnego wykroczenia, to Twój problem (i dzielnicowego).

> Podaj nr paragrafu. Nie znam takiego prawa.

Jeżeli obrót środkiem jest w Polsce niedozwolony, to możesz mieć
problemy jako nabywca. Na 'sięgnięcie' sprzedawcy nie ma raczej szans.

> Z tego co piszesz to
> zdajesz sobie sprawę i na pewno przytoczysz źródło.

Bzzzt! Wrong. Nie chce mi się sprawdzać źródła (inna sprawa, że
oficjalny rządowy spis substancji, których posiadanie jest zabronione
chętnie bym poczytał - szukałem, lecz nie znalazłem), natomiast mam
zamiar podesłać adres tej stronki osobom zajmującym się nadużyciami w
sieci (jak przypomnę sobie namiar na nie). Generalnie nie jest to dla
mnie jakiś priorytet... ;-)

> Główny Inspektor może się przyczepić do sprzedawcy, ale nie do
> kupującego.

Bardzo możliwe. Może jest jakaś luka w prawie, czy coś,
zobaczymy. :-)

--
/**** Gdybyś dopisywał sygnaturki, to byłaby ****\
***** najbardziej wartościowa część twoich postów. *****

55. Data: 2002-05-11 15:55:27

Temat: Re: [ot] chcę schudną
Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tussipect zawiera 15 mg efedryny w tabletce. Xenadrine zawiera 20
> mg efedryny w jednej dawce = dwóch tabletkach. Tussipect jest więc
> bardziej "niebezpieczny" bo ma więcej efedryny i bardziej aktywną
> jej formę.

No to może nie jest na receptę przez niedopatrzenie? :-)

> Widzisz, oddychałem sobie 100% tlenem przez 20 minut tydzień temu
> i świetnie się po tym czułem. Nawiązując do badań medycznych
> oddychanie tlenem przez 6 godzin stosując przerwy 5 minut co pół
> godziny jest całkowicie nieszkodliwe.

Nie zamierzam się kłócić, mogło chodzić o dłuższy okres...

> ABgymnic to badziew dzięki
> któremu jeszcze nikt się nie odchudził ani nie zrobił ładnej
> sylwetki, a przynajmniej o nikim nie słyszano.

No, na razie znam z grup 1-2 osoby, które zaczynają używać...

> jest jest jest jest jest jest

Napisz to jeszcze 100 razy, to Ci uwierzę. ;->

> Te osoby czytały ulotkę i ją zlekceważyły. Tak samo jak gangsterzy
> czytują kodeks karny. Widocznie byli zbyt mało inteligentni aby
> zrozumieć zagrożenia albo sobie to lekceważyli albo celowo
> przedawkowały. BTW przedawkowanie polegało na przyjęciu 550 mg
> efedryny. To jest 28 RAZY WIĘCEJ niż dawka w ECA.

I dlatego zalecają dawki o połowę mniejsze od normalnych na
początek? Jak dopiero 28-krotne przedawkowanie jest niebezpieczne?
Chyba te 28 razy to Ci się z kofeiną pomieszało (IIRC na Kofexie było,
żeby nie przekraczać 24 tabletek na dobę)...

> Prawidłowe zastosowanie heroiny wyklucza jej jednorazowe użycie
> przez kogokolwiek.

Śmiem twierdzić, że w kontekście tego, co napisałem wcześniej nie
masz racji.

> H2O jest bliskim krewnym D2O.
> Różnica jest mniejsza niż pomiędzy efedryną i amfetaminą.

I zupełnie innego typu, zapomniałeś dodać. :-> Poza tym różnica
nie jest mniejsza - porównaj masy. :-P
Natomiast efedryna i amfetamina to nie tylko podobne działanie,
ale i zbliżone w rodzinie chemicznej (kilka prostych reakcji, jak sam
piszesz).

> Dieta optymalna też nie została dopuszczona do proponowania ani
> zaopiniowana przez min zdrowia.

Diety nie podlegają takiej kontroli, środki chemiczne - tak.

> Czepiasz się. Osoba która to przeczyta nie kupi ECA bo nie ma
> takiego preparatu.

ECA Stack. Jest.

> Musi wyszukać info na ten temat i przy okazji
> dowie się informacje o nim.

Wystarczy, że znajdzie stronę, którą podawałeś. Tam już jest bez
żadnych informacji, zresztą błędnie zakładasz, że ludzie czytają
wszystko (patrz głosowania o nowych grupach) i że cokolwiek rozumieją.

> Co mogła zrobić? Iść do sklepu i kupić ECA???? Do którego?????
> Musiała zdobyć WIĘCEJ informacji.

Mogła znaleźć posta o tytule 'adres gdzie mozna zamowic ECA w
promocji' (o nawet ECA w tytule...) i stamtąd już z górki.

--
/**** There are many ways to get what you want ****\
***** I use the best I use the rest *****

56. Data: 2002-05-11 20:30:45

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:ab9kmi$sbg$1@news.onet.pl...

> wręcz
>
> Niewielka nadwaga wynika u mnie z zupełnie innych powodów. Teraz też jem
> węglowodany (100-400 g dziennie) i chudne. To obala teorię, że tyje się
> wyłącznie od węglowodanów.

Nie można tak powiedzieć. Krowa zjada wyłącznie węglowodany, wprawdzie
szczupła w talii nie jest, ale i cellulitis jej nie grozi... ;)
w dodatku nie chodzi na siłownię... ;)
Człowiek nie jest przystosowany genetycznie do diety roślinnej, świadczy o
tym cały przewód pokarmowy. Jeśli ono Ci służy z dobrym skutkiem, to tylko
dlatego, że Twoje narządy wewnętrzne są (a może nie są, tylko o tym nie
wspominasz)
w bardzo dobrej kondycji i mimo takiego pożywienia, nadal sobie radzą.
Do czasu.

Krystyna

57. Data: 2002-05-12 08:21:39

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wspominasz)
> w bardzo dobrej kondycji i mimo takiego pożywienia, nadal sobie radzą.

Znowu gadasz jak wiejski proboszcz. Nauka (ta prawdziwa, nie pseudonauka
Kwaśneiwsiego) mówi, że człowiek jest wszystkożercą. Cała Twoja teoria to
stek bzdur, takich teorii było już wiele. Wszystkie one nie zostały
udowodnione.
Ja nigdy nie miałem takich problemów jak Ty. Ty musisz leczyć swój
zniszczony organizm nienormalną dietą o nazwie optymalna. Zdrowi ludzie nie
muszą.

58. Data: 2002-05-12 15:01:22

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chyba te 28 razy to Ci się z kofeiną pomieszało (IIRC na Kofexie było,
> żeby nie przekraczać 24 tabletek na dobę)...

Zalecane dawki na początek są mniejsze aby nie powodować nadmiernego
pobudzenia. Niektórym może to przeszkadzać, innym się podoba. Poza tym można
wcześniej zauważyć ew negatywne efekty przy mniejszej dawce bez ryzykowania
pełnej dawki.

28 razy mi się nie pomieszało. Gość (denat) brał 550 mg efedryny. W ECA jest
20 mg. Zjedz 28 obiadów na raz i dojdziesz do wniosku, że obiad jest
bardziej szkodliwy niż ECA. Wypij 28 razy więcej wódki niż może zdrowy chłop
i na pewno nie pożyjesz dłużej niż kilkadziesiąt minut.

Jeśli chodzi o kofeinę, to dawka śmiertelna wynosi około 5g. Czyli 25 razy
więcej niż w ECA. Jak widzisz znaczne przedawkowanie CZEGOKOLWIEK powoduje
śmierć.

> Śmiem twierdzić, że w kontekście tego, co napisałem wcześniej nie
> masz racji.

Nie rozumiemy się. Heroina nie ma zastosowania w którym polepsza zdrowie
człowieka. ECA służy do polepszenia zdrowia i spełnia swoje zadanie. Zrozum
to.

> [...]
> Natomiast efedryna i amfetamina to nie tylko podobne działanie,
> ale i zbliżone w rodzinie chemicznej (kilka prostych reakcji, jak sam

No i co z tego???
Podobnie jak amfa eph tak samo kofeina jest z podobnej rodziny i ma podobne
działanie. Dzieci piją kofeinę w coli. Poza tym olej silnikowy oraz
spożywczy też są bardzo podobne, spróbuj sobie np syntetycznego Lotosa.
Smacznego.

> Diety nie podlegają takiej kontroli, środki chemiczne - tak.

Kontrola dopuściła Tussipect. To potwierdza ze jest neiszkodliwy.
Co innego lobby producentów nieskutecznych suplementów i ich interesy.

> ECA Stack. Jest.

Jakiej firmy? Jeszcze nie widziałem na oczy.

> Wystarczy, że znajdzie stronę, którą podawałeś. Tam już jest bez
> żadnych informacji, zresztą błędnie zakładasz, że ludzie czytają
> wszystko (patrz głosowania o nowych grupach) i że cokolwiek rozumieją.

Jeżeli nie rozumieją, to nie zrozumieją także moich zastrzeżeń. Zrobią sobie
być może krzywdę. Cóż, ewolucja jest nieubłagana.

> Mogła znaleźć posta o tytule 'adres gdzie mozna zamowic ECA w
> promocji' (o nawet ECA w tytule...) i stamtąd już z górki.

No i co z tego????
Jeżeli jakis głupek nie czyta ulotek, to tym lepiej dla nas. Są tzw zasady
zdrowego rozsądku. Pewne rzeczy należy używać zgodnie z przeznaczeniem i we
właściwy sposób. Do butelek z wódką nie jest dołączona ulotka informująca o
przeciwskazaniach, do opakowania ECA jest i to bardzo szczegółowa. Przestań
się czepiać.

59. Data: 2002-05-12 15:04:30

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:abjkub.3vvkain.1@roses.of.many.colours...
> "Jan Werbiński" <j...@h...com> wrote in

> Porównam, potrzebuję czasu.

> Należy? Jesteś pewien, że jest paragraf na niezgłaszanie
> wykroczeń? :->

Nie wiem. Mi to nie przeszkadza. To Ty masz problem.

> Coś Ci się ostro miesza. Jeśli _Twoja_ etyka wymaga zgłaszania
> każdego potencjalnego wykroczenia, to Twój problem (i dzielnicowego).

To Ty zarzucasz działanie niezgodne z prawem. Takiego łamania prawa nie
możesz tolerować.

> Jeżeli obrót środkiem jest w Polsce niedozwolony, to możesz mieć
> problemy jako nabywca. Na 'sięgnięcie' sprzedawcy nie ma raczej szans.

Dlaczego jest niedozwolony?
Proszę o nr paragrafu.
Zgłoś to odpowiednim organom. Dopóki tego nie zrobisz zachowujesz się jak
hipokryta.

> [...]
> zamiar podesłać adres tej stronki osobom zajmującym się nadużyciami w
> sieci (jak przypomnę sobie namiar na nie). Generalnie nie jest to dla

A może nie jesteś pewien co jest niedozwolone? Jeżeli Tussipect jest bez
recepty, a kawę też można kupić to nie wiem co byś chciał zgłaszać???

60. Data: 2002-05-13 15:41:27

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zalecane dawki na początek są mniejsze aby nie powodować
> nadmiernego pobudzenia. Niektórym może to przeszkadzać, innym się
> podoba.

A, organizm się _przyzwyczaja_ do większych dawek, tak? :-)

> [...]
> że obiad jest bardziej szkodliwy niż ECA. Wypij 28 razy więcej
> wódki niż może zdrowy chłop i na pewno nie pożyjesz dłużej niż

Tylko, że 28 obiadów czy kilku litrów wódki fizycznie nie sposób
zmieścić w organizmie, a ECA - tak.

> Jeśli chodzi o kofeinę, to dawka śmiertelna wynosi około 5g. Czyli
> 25 razy więcej niż w ECA. Jak widzisz znaczne przedawkowanie
> CZEGOKOLWIEK powoduje śmierć.

Podejrzewam, że dlatego nie można kupić czystej kofeiny, tylko
mocno rozcieńczoną (choć też pewnie możliwą do przedawkowania -
5000mg/40mg (tabletka Kofexu) = 125 tabletek; nie da się zjeść
(wymioty)).

> Nie rozumiemy się. Heroina nie ma zastosowania w którym polepsza
> zdrowie człowieka.

Osobie, któej przykład podałem - poprawiła zdrowie (nie bierze
żadnych dragów).

> ECA służy do polepszenia zdrowia i spełnia swoje zadanie. Zrozum to.

ECA służy do wyciągania kasy i spełnia swoje zadanie. Zrozum to.
Nawet jeśli pomaga schudnąć, to nic za darmo. Zresztą piszesz, że
bierzesz ECA - skoro pomogło Ci schudnąć, to po jakiego grzyba nadal
bierzesz?

> No i co z tego???
> Podobnie jak amfa eph tak samo kofeina jest z podobnej rodziny i
> ma podobne działanie.

Ale nie jest aż tak bliską krewną.

> Dzieci piją kofeinę w coli.

Poisz swoje dzieci kawą, że tak się głupio zapytam? Bo w coli
jest po pierwsze niższe stężenie, po drugie jest (było?) ostrzeżenie na
butelce, że zawiera kofeinę.

> Poza tym olej
> silnikowy oraz spożywczy też są bardzo podobne, spróbuj sobie np
> syntetycznego Lotosa. Smacznego.

Nie są podobne. Zrób kilkoma prostymi reakcjami chemicznymi
Lotosa z masła, albo sprawdź właściwości smarujące masła w temp. ok.
100 st. C. :->

> Kontrola dopuściła Tussipect. To potwierdza ze jest neiszkodliwy.

Albo kontrola zapomniała wycofać. :-P

> Jakiej firmy? Jeszcze nie widziałem na oczy.

Nie mam pojęcia, idź na stronkę, którą wtedy podawałeś, tam
widziałem (w odnośniku z tej strony konkretnie).

> Jeżeli nie rozumieją, to nie zrozumieją także moich zastrzeżeń.

Błędnie zakładasz, że będą chcieli zrozumieć wszystko.

> Zrobią sobie być może krzywdę.

Jednak?

> Cóż, ewolucja jest nieubłagana.

Mogę do siga?

> No i co z tego????
> Jeżeli jakis głupek nie czyta ulotek, to tym lepiej dla nas.

Sprzedajesz to g...?

> Pewne rzeczy należy używać zgodnie z przeznaczeniem i we właściwy
> sposób.

Np. nie używać - szczególny przypadek. ECA IMO pod to się łapie.

> Do butelek z wódką nie jest
> dołączona ulotka informująca o przeciwskazaniach,

Portalisz. W każdym sklepie monopolowym musi (przepisy ta
stanowią) wisieć informacja, że 'alkohol szkodzi zdrowiu'.

> do opakowania ECA jest i to bardzo szczegółowa. Przestań się czepiać.

Nie czepiam się, tylko nie poddaję się manipulacji. :-P To, że
samemu używając substancji szkodliwej starasz się przekonać innych o
jej nieszkodliwości, to znane zjawisko. Patrz ludzie, którzy twierdzą,
że piją, bo lubią i w niczym im to nie przeszkadza.

ps. Ciągle nie masz tych nagłówków i innych ustawień, o których Ci
pisałem - a'propos czepiania (słusznego zresztą, ciągle liczę, że to
poprawisz).

--
/**** Gnasz na oślep, biedny błaźnie, ****\
***** Za wyśnionym gonisz łupem. *****

nowy - dieta
Kakao
Kulturysci - pomocy
pomocy!!!
dieta zwiekszajaca przemiane materii, czy istnieje?