nowy - dieta

1. Data: 2002-05-03 17:57:57

Temat: nowy - dieta
Od: "mdrok" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com> napisał w wiadomości
news:aagkua$q6v$4@news.tpi.pl...

> Ćwicz siłowo nie częściej niż 4 razy w tygodniu i nie dłużej niż 60-90
> minut. więcej to strata czasu w Twoim przypadku. Zaoszczędź motywację na
> okres zimowy.
Minelo juz 2 tygonie i nie wiem czy to duzo czy malo ale ze 105 zostalo mi
102 kg.
Odstawilem wogole slodycze, lody, cista itp. Nie slodze nawet herbaty -nawet
juz mi smakuje ;>>.
Nie jem wogole miedzy posilkami i nie jadam kolacji.

> Do ćwiczen siłowych dołącz rower lub basen, ale nie bieganie (szkoda
Twoich
> nadwerężonych stawów). Basen wystarczy 3 razy w tygodniu. Nie przesadzaj.
Do
> tego dieta. No i oczywiście zapomnij, że będziesz chudy w tym roku. Pomyśl
> już teraz o przyszłym.

Cwicze wedlug Twoich zalecen. Ale nie rozumiem jednego. CZemu mam nie
biegac?
Wbrew Tobie ;>> zaczalem biegac i nawet jestem zdzwiony ze potrafie tyle
przebiec
ok ~3 km bez zatrzymania truchtem. Dla wiekszosci to malo ale ja jstem z
siebie dumny ;)).
Moja waga jaka chce osiagnac to 90 kg przy wzroscie 190 cm wiec chyba juz
wtedy nie bede
grubasem ;)), no moze nie idealnie szczuplym ale mi y taka waga w zupelnosci
wystarczyla.

2. Data: 2002-05-05 17:58:26

Temat: Re: nowy - dieta
Od: "Veno" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mdrok" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przebiec
> ok ~3 km bez zatrzymania truchtem. [...ciach...]

Jak zaczną Cię boleć stawy to zrozumiesz dlaczego. Jeśli masz nadwagę to
bieganie jest najgorszym wysiłkiem aerobowym jaki możesz wybrać. Po prostu w
czasie tej aktywności fizycznej na stawy i ściągna działają bardzo duże
przeciążenia, jeśli dodatkowo masz nadwagę to te tkanki mogą tego nie
wytrzymać (a już najgorzej jeśli biegasz po twardym podłożu, czyli np. po
betonie). Właśnie dlatego tak ogromnie ważne jest dobranie odpowiedniego
obuwia do biegania, obuwia, które zamortyzuje siły działające w czasie
biegu. Niestety takie dobre buciki są dosyć drogie.

Pozdrawiam - Veno

3. Data: 2002-05-06 04:17:26

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> obuwia do biegania, obuwia, które zamortyzuje siły działające w czasie
> biegu. Niestety takie dobre buciki są dosyć drogie.

Np ile kosztują? Czy to są te z poduszkami powietrznymi? Mógłbyś podać
linki do rankingów, polecanych modeli itp?
--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

4. Data: 2002-05-06 08:35:27

Temat: ###OT Buty
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Np ile kosztują? Czy to są te z poduszkami powietrznymi?

Cześć,
Akurat te z poduszkami i innymi amortyzatorami ostatnio nie mają dobrej
opinii. Okazało się, że mogą powodować skręcenia stawów skokowych.
Dobre buty do biegania to wydatek zaczynający się gdzieś od 350 zł, w
zależności od marki i miasta w którym kupujesz.
Naprawdę dobre, ale to dla prawdziwych profesjonalistów to od 1 000 w
górę.
Przede wszystkim musisz zastanowić się, jak w trakcie biegu stawiasz
stopę. Czy biegniesz na palcach, czy ( np. tak jak ja) atakujesz podłoże
raczej całą stopą itp, itd. Wtedy musisz dobrać buty pod kątem albo
stabilizacji pięty ( nawracanie ), albo amortyzacja pięty ( niweluje
wstrząsy na kręgosłup lędźwiowy ) itp, itd. To jest obszerny temat,
dlatego buty należy kupować w markowych sklepach, gdzie znajdziesz
fachowych sprzedawców zorientowanych w temacie...

Druga rzecz to do czego te buty: do człapania ( joggingu), biegów
szybkich, biegów długich.
Czy bieżnia a jak tak, to jaka? Tartan? Czy teren? Cross? Góry? Po
asfalcie, czy głownie po leśnych alejkach? Letnie, czy specjalne zimowe
z zimową, antypoślizgową podeszwą:-)
Czy chcesz mieć oddzielne buty na upał i na deszcz, czy wystarczą ci
jedne uniwersalne;-)

Jak widać buty do biegania to temat dość obszerny.
Ja biegam w nike, prostych, amortyzujących wstrząsy, na węglowych
spodach. Typowe w teren.
Powinny wystarczyć na jakieś 1000 km...

Mógłbyś podać
> linki do rankingów, polecanych modeli itp?

www.bieganie.pl
Tam jest sporo w dziale sprzęt.
Albo zapytaj o to samo na forum w bieganiu.
Tam znajdziesz prawdziwych fachowców, nie takich jak ja, amatorów:-))

Żeby nie było zupełnie OT:
Co jadłeś na śniadanie;-)
Pzdrw
Piotr

5. Data: 2002-05-06 08:44:43

Od: "repair" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Np ile kosztują? Czy to są te z poduszkami powietrznymi? Mógłbyś podać
> linki do rankingów, polecanych modeli itp?
W ostatniej "Formie" coś takiego widziałem.

6. Data: 2002-05-06 12:48:31

Temat: Re: ###OT Buty
Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jak widać buty do biegania to temat dość obszerny.

Myślałem, ze to temat nieco łatwiejszy. Uff, trochę mi zajmą czasu te
zakupy. Obecnie uzywane do biegania buty sa niedobre bo zdarza sie, że czuje
np bolace stopy. Ale moze to dlatego, ze rzadko biegam?

Dzięki za wyczerpujące info.

> Żeby nie było zupełnie OT:
> Co jadłeś na śniadanie;-)

Ogromną porcję płatków owsianych na mleku 0% z dodakową porcją bakalii,
orzechów i rodzynek. Pycha!
:-)

7. Data: 2002-05-06 15:40:56

Od: "goliiat" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zobacz majowy numer FORM'y

8. Data: 2002-05-06 17:42:16

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czuje
> np bolace stopy. Ale moze to dlatego, ze rzadko biegam?

Może. Ale raczej mogą być przymałe. Buty do biegania muszą być trochę
większe niż normalne. Powinien między piętę a but wejść palec. Czyli tak
mniej więcej pół numeru.
Oczywiście u każdego może być trochę inaczej.

Ale but musi być większy, gdyż w trakcie biegu:
-stopa trochę puchnie, to po pierwsze,
-a po drugie porusza się w bucie do przodu i do tyłu w trakcie uderzeń o
podłoże.

Z tego samego powodu nie sznuruje się butów na "maksa", zwłaszcza przed
długim dystansem.

Dodatkowo zainteresuj się skarpetami do biegania. Unikniesz obtarć i
pęcherzy, są nawet skarpetki amortyzujące wstrząsy. adidasa. To wydatek
niewielki 20 - 30 zł.

> Ogromną porcję płatków owsianych na mleku 0% z dodakową porcją
bakalii,
> orzechów i rodzynek. Pycha!
> :-)

Ja po porannym biegu koktajl: banan, kiwi, dwie łychy otrębów
pszennych,
zmiksowane w 200 ml mleka 0 %:-))
Też niezłe
Pzdrw
Piotr

9. Data: 2002-05-06 21:06:06

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dzięki za wyczerpujące info.

> Ogromną porcję płatków owsianych na mleku 0% z dodakową porcją bakalii,

Ja dodawałam jeszcze do tego łyżkę miodu. Taaak, to było pycha ;)
Tylko późniejsze efekty (waga) to duuuży minus... :(
No, ale jak się lubi duży wysiłek... ;->

10. Data: 2002-05-07 00:47:59

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja dodawałam jeszcze do tego łyżkę miodu. Taaak, to było pycha ;)
> Tylko późniejsze efekty (waga) to duuuży minus... :(
> No, ale jak się lubi duży wysiłek... ;->

Zdrowy organizm nie zniszczony paleniem reaguje na takie menu zmniejszeniem
ilości tkanki tłuszczowej.

Widzisz, na DR (rozsądnej) nasze organizmy same wiedzą co jest dla nich
najlepsze.
:-)
--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul
ICQ 7291035, j...@t...pl, gg 1924072

Kakao
Kulturysci - pomocy
pomocy!!!
dieta zwiekszajaca przemiane materii, czy istnieje?
[troche OT] AbGymnic