pomocy!!!

1. Data: 2002-05-03 02:19:44

Temat: Re: pomocy!!!
Od: "Kuba Szajnar" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja bym prosil no ta diete
kuba
Użytkownik magdaz <z...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisa
ł:ab8opt$1ci$...@n...tpi.pl...

2. Data: 2002-05-05 07:14:10

Temat: pomocy!!!
Od: "Paweł" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc. Mam na imie Waldek i mam bardzo powazny problem.
Umowilem sie z dziewczyna, mamy sie spotkac za dwa tygodnie na dyskotece w
Pobadziach. Nie wiem jak schudnac 20kg. CZy to w ogole mozliwe?

3. Data: 2002-05-05 09:23:37

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc. Mam na imie Waldek i mam bardzo powazny problem.
> Umowilem sie z dziewczyna, mamy sie spotkac za dwa tygodnie na dyskotece w

Gratuluję. Poznałeś ją na czacie czy przez agencję matrymonialną?

> Pobadziach. Nie wiem jak schudnac 20kg. CZy to w ogole mozliwe?

Fajne disco jest w Pobadziach?
Weź ze sobą paru kolesi, którzy mają nadwagę większą od Twojej o mniej
więcej 20-30 kg. Przy nich będziesz wyglądał jak piórko. Tutaj na grupie na
pewno bedzie wielu chętnych, którzy się nadają.
W razie czego opowiadaj, że jesteś na diecie optymalnej.

;)
Jan W

4. Data: 2002-05-05 10:13:08

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc. Mam na imie Waldek i mam bardzo powazny problem.
> Umowilem sie z dziewczyna, mamy sie spotkac za dwa tygodnie na dyskotece w
> Pobadziach. Nie wiem jak schudnac 20kg. CZy to w ogole mozliwe?

:)))
polecam ci moj stary sposób : obetnij sobie noge albo lepiej głowe bo widze ze
jej nie uzywasz,a noga na dyskotece ci sie przyda:)))

5. Data: 2002-05-05 10:17:04

Od: "Marcin" <m...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W razie czego opowiadaj, że jesteś na diecie optymalnej.

ROTFL !

--
pzdr

Marcin
m...@k...onet.pl

6. Data: 2002-05-05 10:24:45

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc. Mam na imie Waldek i mam bardzo powazny problem.
> Umowilem sie z dziewczyna, mamy sie spotkac za dwa tygodnie na
dyskotece w
> Pobadziach. Nie wiem jak schudnac 20kg. CZy to w ogole mozliwe?

Zapomnij! NIEMOŻLIWE!
Piotr

7. Data: 2002-05-05 12:37:08

Od: "Pawel Wimmer" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> Czesc. Mam na imie Waldek i mam bardzo powazny problem.
> Umowilem sie z dziewczyna, mamy sie spotkac za dwa tygodnie na dyskotece w
> Pobadziach. Nie wiem jak schudnac 20kg. CZy to w ogole mozliwe?

Mozna doraznie zrzucic wode, ale niewiele sadelka. Potem woda wroci.
Efektywnie w takim czasie mozna sie odchudzic o 3-4 kg. 20 kg wymaga 3
miesiecy dosc solidnej pracy i diety. Sam tak kiedys zjechalem, z tych
samych powodow :-)
PW

8. Data: 2002-05-05 14:00:46

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł" <a...@p...onet.pl> wrote in

> Umowilem sie z dziewczyna, mamy sie spotkac za dwa tygodnie na
> dyskotece w Pobadziach. Nie wiem jak schudnac 20kg. CZy to w ogole
> mozliwe?

Niemożliwe. Jak się postarasz, to zrzucisz góra kilka kg (zależy
jeszcze jakie masz parametry). Natomiast jak będziesz ćwiczył (nie 'na
masę') i się odchudzał (zaczniesz _teraz_, tylko bez przesady), to
będzie to lepiej wyglądać. Poza tym dobry początek zrzucenia tej
nadwagi.

ps. Nie łam się, skąd wiesz, jaki ona ma gust?

--
/**** Materia jest plastyczna w obliczu Umysłu. ****\
\**** P.K.Dick ****/

9. Data: 2002-05-05 17:37:35

Od: "natalia Sos." <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchaj Waldek nie da rady tak schudnąć w tak krótkim czasie no chyba że
przez używki ale to niebezpieczne np: heroina. Radzę Ci ubierz się ładnie no
a ta pani powinna Cię zaakceptować takim jakim jesteś jeśli nie to nie jest
Ciebie warta. W końcu wygląd nie jest najważniejszy, ważniejsze jest wnętrze
człowieka - charakter - dusza
Przemyśl to -
Pozdrawiam Nata

10. Data: 2002-05-05 18:30:39

Od: "Veno" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc. Mam na imie Waldek i mam bardzo powazny problem.
> Umowilem sie z dziewczyna, mamy sie spotkac za dwa tygodnie na dyskotece w
> Pobadziach. Nie wiem jak schudnac 20kg. CZy to w ogole mozliwe?

ROTFL x 100. O kurcze, ale mnie rozbawiłeś. Ty to piszesz serio czy sobie
jaja robisz? :-)))))))

Pozdrawiam - Veno

dieta zwiekszajaca przemiane materii, czy istnieje?
[troche OT] AbGymnic
nie wierze
Przepraszam Anię (st205) Re: czat Agnieszką Oledzką - Redaktor
CELLULITIS 2002