chcę zapobiec tragedii - ale nie wiem jak

1. Data: 2002-06-05 17:45:32

Temat: chcę zapobiec tragedii - ale nie wiem jak
Od: "Mariusz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów.
Mam problem i nie wiem do kogo sie zwrócić, mam nadzieję, że Wy mi
pomożecie.
Otóż jestem prawie pewien, że moja 16letnia siostra zaszła w ciążę. Ona jest
niezrównoważona psychicznie i jestem przekonany, że będzie chciała w jakiś
sposób zabić dziecko w czym z pewnością pomoże jej babcia z którą mieszkamy
(z tego co podsłuchałem). Nie wiem, od kiedy jest w ciąży i chciałbym
zapobiec 'zabiegowi', ale nie mam pojęcia jak on może wyglądać. W jaki
sposób 70 letnia kobieta może usunąć ciążę? Na co mam zwracać baczną uwagę?
Jeśli ktoś zna jakieś znachorskie, domowe sposoby usuwania ciąży, proszę
napiszcie - będę wiedział, jak je lepiej pilnować.
I jeszcze jedno jakie władze zawiadomić w razie czego? Pomożcie mi zapobiec
morderstwu (przepraszam za ostre słowa, ale jestem zbulwersowany).
Dziękuje za wszelkie wskazówki.
Marian

2. Data: 2002-06-05 18:14:14

Temat: Re: chcę zapobiec tragedii - ale nie wiem jak
Od: "Iwona" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powinieneś iść do bibioteki i poszukac w starych książkach. Zdaje mi sie, że
była taka książka "Zdrowie kobiety" i tam opisywali takie przypadki, ale nie
jestem pewna.
Poza tym, są zioła, które mogą powodować poronienia, więc lepiej niech Twoja
siostra nie pije nic podejrzanego.
Iwo

3. Data: 2002-06-05 18:30:29

Od: Marcin F <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz wrote:

> Witam wszystkich grupowiczów.
> Mam problem i nie wiem do kogo sie zwrócić, mam nadzieję, że Wy mi
> pomożecie.
> Otóż jestem prawie pewien, że moja 16letnia siostra zaszła w ciążę. Ona jest

zdecyduj sie wreszcie ile lat ma ta siostra... pare postow wczesniej
miala 17

4. Data: 2002-06-05 18:39:03

Od: "Mariusz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zdecyduj sie wreszcie ile lat ma ta siostra... pare postow wczesniej
> miala 17

Jeśłi to takie ważne to urodziła się 14 listopada 1985, więc rocznikowo ma
17 lat, a skończone 16.

5. Data: 2002-06-05 18:55:50

Od: "Michał Szaniawski" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>nie wazne - jest nieplenoletnia i nie decyduje w pelni o sobie

Przed policja, prokuratura, sadem jest pelnoletnia - od 16 roku zycia

6. Data: 2002-06-05 18:57:53

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

7. Data: 2002-06-05 18:59:17

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> niezrównoważona psychicznie i jestem przekonany, że będzie chciała w

Z tonu Twojego listu wynika hmmmm....czy jesteś całkiem spokojny i
zrównoważony psychicznie?
A jak tak kochasz siostrę, to idź z nią do ginekologa-położnika - niech
będzie pod fachową opieką. No i do psychiatry, który ją prowadzi (skoro
jest, jak twierdzisz, "niezrównoważona").
Atmosfera "śledztwa" w domu na pewno nie poprawi jej nastroju w tak trudnej
sytuacji.
Ola

8. Data: 2002-06-05 19:12:06

Od: "Mariusz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Z tonu Twojego listu wynika hmmmm....czy jesteś całkiem spokojny i
> zrównoważony psychicznie?
Jestem zrównoważony, choć rzeczywiście teraz nie jestem oaza spokoju.

> [...]
> jest, jak twierdzisz, "niezrównoważona").
> Atmosfera "śledztwa" w domu na pewno nie poprawi jej nastroju w tak
Masz rację, muszę się uspokoić i zaprowadzić ją do specjalistów (co niebawem
zrobię). Problem w tym, że lekarze nie będą jej pilnować przez babcią ( i
nią samą) cały czas. A nasłać na babcię prokuratora...hmm, to mimo wszystko
trochę dziwne, zwłaszcza, że jeszcze nic nie zrobiła (ale to już sprawa dla
prawników, nie dla lekarzy). Dlatego myślałem, że będzie lepiej po prostu
wiedzieć, kiedy cała sprawa może zacząć wymykać się spod kontroli.
Jeszcze raz dzięki.

9. Data: 2002-06-05 19:45:21

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobię). Problem w tym, że lekarze nie będą jej pilnować przez babcią ( i
> nią samą) cały czas. A nasłać na babcię prokuratora...

"Poukładaj sobie" całą sytuację. Pomyśl o tym, kto zaopiekuje się dzieckiem,
jak prowadzić ciążę itp.
A jak zauważysz, że zabieg jednak został zrobiony, to wołaj nie policję, a
pogotowie, albo zawieź siostrę szybko do szpitala, bo to może się dla niej
źle skończyć (krwotok, zakażenie...).
Mam wrażenie, że Ty myślisz bardziej o potencjalnej "winie" i "karze" niż o
siostrze i jej potencjalnej ciąży.
O.
P.S. Tak się zastanawiam....mam nadzieję, że sytuacja nie jest odwrotna od
opisanej i nie jesteś tatusiem, który chce się po cichu pozbyć dziecka,
które "zrobił" chorej psychicznie dziewczynie...te pytania o znachorskie
sposoby o ziółka ....

10. Data: 2002-06-05 20:14:29

Od: "Mariusz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
opisanej i nie jesteś tatusiem, który chce się po cichu pozbyć dziecka,
które "zrobił" chorej psychicznie dziewczynie...te pytania o znachorskie

Nie, możesz być pewna, zresztą jak zauważyłaś, kładę nacisk na problem winy,
bo jestem przeciwny aborcji. I wcale nie chcę, żadnych przepisów na
'znachorską aborcję', tylko ogólnie na co mam reagować, bo przecież nie będę
stał na siostrą i testował wszystkiego co ona chce zjeść czy zrobić.
Jeśli chodzi o dziecko, to ja i moja dziewczyna możemy się nim zaopiekować.
Przepraszam za ogólny chaos myślenia i pisania - jestem trochę
zdezorientowany i dlatego prosiłbym jeszcze o wsparcie i wszelkie sugestie
jeszcze w najbliższych dniach.
Siostrę kocham i postaram się, żeby ciąże zniosła jak najlepiej, ale nie mam
na nią takiego wpływu jak jej babka, niestety i dlatego obawiam sie właśnie
najgorszego.
Jeszcze raz dziękuję.

Zbyt mało białych krwinek
I znow tabletki