Re: chciałam grzecznie zapytać...

From: t...@i...org.pl (tzchmgda)
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: chciałam grzecznie zapytać...
Date: 10 Nov 2003 12:17:54 +0100

z tego co wiem to wyglada to w ten sposob ze osoba zainteresowana skladajaca
wniosek pisze ile chce na ten cel pieniedzy . z tych wszystkich wnioskow
odrzuca sie tych ktorzy w ogole nie kwalifikuja sie poniewaz np w pegazie
jest to dla osob z duzym ubytkiem zdrowia tzn bez konczyn lub z brakiem
mozliwosi ruszania rekoma. u nas zostalo odrzuconych kilka osob.
potem kazda osoba dostawala punkty i ta ktora otrzymala najwiecej punktow
dostawala dofinansowanie
ania