Re: chciałam grzecznie zapytać...

From: t...@i...org.pl (tzchmgda)
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: chciałam grzecznie zapytać...
Date: 10 Nov 2003 12:37:27 +0100

To o co Pani pyta skierowane jest do PFRON ja nie umiem Pani na to
odpowiedziec, dlatego, ze ja nie ustalalam tych zasad. jedynie bralam udzial
w komisji jako przedstawicielka srodowisk niepelnosprawnych (prowadze
stowarzyszenie i zostalam zaproszona do komisji)
a za wymysly PFRON nie odpowiadam :-((((((
ania