Re: chciałam grzecznie zapytać...

From: "tetrus" <t...@p...fm>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: chciałam grzecznie zapytać...
Date: Mon, 10 Nov 2003 19:39:47 +0100

A widzisz :) mi przyszlo do glowy ze rozni sa ludzie i maja rozne potrzeby

> Ale wiesz co? Zastanowiłam się i ciekawa teraz jestem, jak
> rozwiązuje się w programie Komputer dla Homera problem, jeśli
> akurat pojawi się niewidomy z niesprawnymi rękami. Nie spotkałam
> się, ale gdyby...?

Napisz do PFRONu i zapytaj. Programow pewnie nie mozna laczyc. Zawsze
pozostaje Ci wirtualna klawiatura o ktorej wspomnialas ;)

> I nadal uważam, że rozdział funduszy jest zły.

Rowniez tak uwazam, ale wina lezy po stronie PFRON. To oni decyduja komu i
ile dac.

> [...]
> kto aż tyle nie potrzebuje na komputer.
>
> U kolegi, o którym pisałam, było tak, że dostał dofinansowanie
> bez wstępnej wyceny sprzętu, który jest mu niezbędny. Gdzie w tym
> sens? Teraz może mu albo zabraknąć, albo kupi sobie bajery mu
> niepotrzebne kosztem innych.
>
> A jest tak, że jednemu potrzeba drogiego screenreadera, a innemu
> klawiatury wirtualnej, która akurat jest darmowa... ale tego nie
> obliczono. Jeśli tak się robi we wszystkich przypadkach, to ja
> w tym sensu nie widzę...
>
> Dziwię się, że to Ci nie przyszło do głowy...

Alez przyszlo mi to do glowy. Od dawna wiadomo ze sprzet dla ON jest bardzo
drogi (mam na mysli kazdy, nie tylko komputery) i jesli chce kupic cos co
ultwi mi dana czynnosc musze slono zaplacic. PFRON najczesciej daje tyle ze
nie wystarcza a niewielu stac na dolozenie reszty sumy, wiec kupuje cos
innego i na upartego czesc kasy mogla by zostac. Ale nie oddam jej przeciez
;)

To jest bledne kolo