Re: chemitrails

Subject: Re: chemitrails
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.misc.paranauki
From: rs <n...@n...spam.info>
Date: Fri, 26 Feb 2016 16:17:56 -0500

On 2/26/2016 2:44 PM, Chiron wrote:

> Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
> news:56d077b7$0$31182$c3e8da3$a9097924@news.astraweb
.com...
>> On 2/26/2016 9:07 AM, Chiron wrote:
>>> http://www.fakt.pl/cia-rozpyla-cos-nad-europa-ludzie
-choruja-na-alzheimera-i-parkinsona,artykuly,458792,
1.html?utm_source=Interakcja

> Tam, gdzie możesz coś konkretnego dopowiedzieć- to Cię nie ma.
> Konkretnie- Czy znasz tę wypowiedź Holdrena?

jaka wypowiedz? bo ja znam jego wypowiedz o geo engeneeringu, a
konkretnie o rospylaniu odbijajacych swiatlo czasteczek, ktore mialy by
walczyc z globalnym ociepleniem. mowilo sie o tym i mowi od lat 90tych.
z tego co wiem, to w swoich wypowiedziac nawet nie uzyl slowa chemtrail,
a zagrozenie jakie widzial w tym rozwiazaniu, to skutki uboczne, jak nie
do konca przewidziana wymiana energii, opad tych czasteczek do wody i
spozycie przez ryby, potem do obiegu zywnosciowego dla ludzi itp, ale
nie pierdoly, ktore mu przypisuje fakt, ktory jest znany z robienia
ludziom szamba z mozgow.
co warto podkreslic, co tobie sie nie spodoba, to fakt, ze on mowil o
proponowanych dzialaniach i metodach, a nie juz istniejacych
procedurach. o tym sie mowi w prasie popularnej od wielu lat. nic
nowego. oczywiscie dla ciebie i kolesi z faktu, nie ma zadnej roznicy.
chemtraile truja. to kontrola populacji. powoduja zarost wagin u bialych
kobiet, dlatego szybko islam podbija swiat, bo tam kobity przeciez w
burkach ubrane od czubka, do czubka, wiec na nie nic nie spadnie. o! mi
sie ta teoria spiskowa podoba. moze powiniemem ja opatentowac, albo
chociaz jakis copyright zrobic.

> Jeśli tak- to jakie to
> wywarło odzewy w USA? Czy rząd się wypowiadał?
>
> --
>
> Chiron

nie mam zwyczaju rozmawiac z linkami. <rs>