Re: chemitrails

Data: 2016-02-27 22:22:09
Temat: Re: chemitrails
Od: "Chiron" <c...@o...pl>

Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
news:56d0c11a$0$3179$b1db1813$e2fc9064@news.astraweb
.com...
> On 2/26/2016 2:44 PM, Chiron wrote:
>>
>> Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
>> news:56d077b7$0$31182$c3e8da3$a9097924@news.astraweb
.com...
>>> On 2/26/2016 9:07 AM, Chiron wrote:
>>>> http://www.fakt.pl/cia-rozpyla-cos-nad-europa-ludzie
-choruja-na-alzheimera-i-parkinsona,artykuly,458792,
1.html?utm_source=Interakcja

> jaka wypowiedz? bo ja znam jego wypowiedz o geo engeneeringu, a konkretnie
> o rospylaniu odbijajacych swiatlo czasteczek, ktore mialy by walczyc z
> globalnym ociepleniem. mowilo sie o tym i mowi od lat 90tych. z tego co
> wiem, to w swoich wypowiedziac nawet nie uzyl slowa chemtrail, a
> zagrozenie jakie widzial w tym rozwiazaniu, to skutki uboczne, jak nie do
> konca przewidziana wymiana energii, opad tych czasteczek do wody i
> spozycie przez ryby, potem do obiegu zywnosciowego dla ludzi itp, ale nie
> pierdoly, ktore mu przypisuje fakt, ktory jest znany z robienia ludziom
> [...]

Nie chodzi o rozmowę z linkami- ale tyle razy już Ci to mówiono, że nie mam
zamiaru się powtarzać.

Jednak- poszukałem trochę o tym człowieku.
http://www.monitor-polski.pl/john-holdren-zbrodniarz
-w-garniturze-doradcy-obamy/

takie jego charakterystyki- czyli całkiem inne od zapodanej przez Ciebie- są
wspólne dla wszystkiego, co znalazłem. Czy rzeczywiście to marionetka w
łapach globalistów, która chce nas przetrzebić- czy może ktos się na niego
uwziął, bo go nie lubi?

--

Chiron