Re: chemitrails

Data: 2016-02-28 11:33:52
Temat: Re: chemitrails
Od: "Chiron" <c...@o...pl>

Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
news:56d21ef5$0$29151$c3e8da3$38634283@news.astraweb
.com...
>>>>> On 2/26/2016 9:07 AM, Chiron wrote:
>>>>>> http://www.fakt.pl/cia-rozpyla-cos-nad-europa-ludzie
-choruja-na-alzheimera-i-parkinsona,artykuly,458792,
1.html?utm_source=Interakcja

> mnie tez nie chodzi, wiec nie wiem co tu ciagniesz.
> napisalem wyzej swoja opinie w sprawie chemtraili, bo sie domagales. i co?
> zero komentarza w sprawie tego tematu. ot cala rozmowa z Chironem.
Nie miałem Cię zamiaru urazić. Po prostu- w tej kwestii- zwyczajnie nie mam
zdania. Szukam, zbieram opinie, obserwuję. W sprawach, w których mam swój
pogląd- i to jakoś ugruntowany- piszę o tym otwarcie.

-w-garniturze-doradcy-obamy/

> [...]
> doradca w bialym domu wypowiada sie, ze usa truje chemtrailami. teraz jak
> ci powiedzialem, ze koles wcale tak nie mowil, to nagle holdren jest
> globalistyczna marionetka niewarta uwagi. i takie rozmywanie dyskusji,
> czyli jak fakty nie pasuja, to jebac fakty. Reagan to samo mowil w latach
> 80tych, wiec nie jestes jedyny.
>
> jak nie wiesz kto sie uwzial, to sprawdz kto placi za dane teksty, kto je
> zamawia, kto zarabia, albo czerpie inne korzysci na ich publikacji i
> bedziesz wiedzial, tym bardziej jesli chodzi o politykow. na nich w siecie
Zgoda. Tu metodyka wydaje się bez zarzutu. W skrócie: "idź za pieniądzem".
Tyle, że często trudno stwierdzić, KTO konkretnie za to płaci.

> kwestia jest inteligentne odcianie gowna od rzeczowej informacji. to nie
> jest proste i ta sztuka juz zanika, bo lepiej sie onanizowac
> kontorweryjnymi textami, niz przyjac nudne rzeczowe doniesienia ze
> sprawdzonych zrodel. to jest esencja ktytycznego myslenia, co zapewne
> ciebie jako czytacza faktu.
Nie jestem czytaczem "Faktu"- co Tobie zapewne nie przeszkadza w
zakwalifikowaniu mnie gdzieś. Jednak oni czasem też coś opublikują
prawdziwego. Dziś wielu trzeźwych komentatorów naszej rzeczywistości boi się
niejako z automatu nadawanej etykietki oszołoma czy wyznawcy spiskowej
teorii dziejów. Choćby tylko z tego powodu zawzięcie milczą. Czasem któryś
się wyrwie, zaczyna mówić prawdę. No ale co z tego? Ma opinię idioty- kto mu
uwierzy?

> ale czego szczerze ci musze pogratulowac, to doboru rzetelnej prasy z
> ktorej czerpiesz informacje. po raz kolejny. szacun facet.
> a no to moze jeszcze niech sie NWO swiety, swieci. tak? <rs>

Pogratulować Tobie manipulacji. Nie jesteś wszechwiedzą- ani ja nie jestem.
Widzę co się dzieje, staram się (z tego wierzchołka góry lodowej) wyciągać
wnioski- podobnie, jak Ty czy wielu innych. Ja swoich wniosków nie uważam za
jedynie słuszne- Ty chyba tak.
Jeśli facet doradza prezydentowi USA, i to, co piszą o nim wszędzie chyba-
to np stręczenie budowy pojemników na CO2 (USA tylko wymusza budowę takich w
innych państwach- sami się z tego śmieją!!!)- niszczące słabsze gospodarczo
państwa- to trudno mi go uznać (a poza tym- niegrzecznie)- za idiotę. Kim
więc jest- i jakie są prawdziwe jego cele? Te deklarowane znamy- walka z
globalnym ociepleniem. Ponieważ cel ten jest...dęty- (globalne ocieplenie-
jeśli istnieje- w ułamkowym stopniu zależy od ludzi)- to jaki jest PRAWDZIWY
cel?

--

Chiron