Re: chemitrails

Subject: Re: chemitrails
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.misc.paranauki
From: rs <n...@n...spam.info>
Date: Sat, 27 Feb 2016 17:10:37 -0500

On 2/27/2016 4:22 PM, Chiron wrote:

> Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
> news:56d0c11a$0$3179$b1db1813$e2fc9064@news.astraweb
.com...
>> On 2/26/2016 2:44 PM, Chiron wrote:
>>>
>>> Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
>>> news:56d077b7$0$31182$c3e8da3$a9097924@news.astraweb
.com...
>>>> On 2/26/2016 9:07 AM, Chiron wrote:
>>>>> http://www.fakt.pl/cia-rozpyla-cos-nad-europa-ludzie
-choruja-na-alzheimera-i-parkinsona,artykuly,458792,
1.html?utm_source=Interakcja

> Nie chodzi o rozmowę z linkami- ale tyle razy już Ci to mówiono, że nie
> mam zamiaru się powtarzać.

mnie tez nie chodzi, wiec nie wiem co tu ciagniesz.
napisalem wyzej swoja opinie w sprawie chemtraili, bo sie domagales. i
co? zero komentarza w sprawie tego tematu. ot cala rozmowa z Chironem.

> Jednak- poszukałem trochę o tym człowieku.
> http://www.monitor-polski.pl/john-holdren-zbrodniarz
-w-garniturze-doradcy-obamy/

> takie jego charakterystyki- czyli całkiem inne od zapodanej przez
> Ciebie- są wspólne dla wszystkiego, co znalazłem. Czy rzeczywiście to
> marionetka w łapach globalistów, która chce nas przetrzebić- czy może
> ktos się na niego uwziął, bo go nie lubi?
>
> --
>
> Chiron

brawo Chiron. potwierdzasz jedynie to co juz wiem. to jest wlasnie twoja
logika prowadzenia dyskusji. najpierw szafujesz tutaj holdrenem, ze jako
doradca w bialym domu wypowiada sie, ze usa truje chemtrailami. teraz
jak ci powiedzialem, ze koles wcale tak nie mowil, to nagle holdren jest
globalistyczna marionetka niewarta uwagi. i takie rozmywanie dyskusji,
czyli jak fakty nie pasuja, to jebac fakty. Reagan to samo mowil w
latach 80tych, wiec nie jestes jedyny.

jak nie wiesz kto sie uwzial, to sprawdz kto placi za dane teksty, kto
je zamawia, kto zarabia, albo czerpie inne korzysci na ich publikacji i
bedziesz wiedzial, tym bardziej jesli chodzi o politykow. na nich w
siecie mozna zlalezc wszystko. kwestia jest inteligentne odcianie gowna
od rzeczowej informacji. to nie jest proste i ta sztuka juz zanika, bo
lepiej sie onanizowac kontorweryjnymi textami, niz przyjac nudne
rzeczowe doniesienia ze sprawdzonych zrodel. to jest esencja ktytycznego
myslenia, co zapewne ciebie jako czytacza faktu.

ale czego szczerze ci musze pogratulowac, to doboru rzetelnej prasy z
ktorej czerpiesz informacje. po raz kolejny. szacun facet.
a no to moze jeszcze niech sie NWO swiety, swieci. tak? <rs>