chirurg? ortopeda? Kolanolog...:)

1. Data: 2004-05-04 07:55:13

Temat: chirurg? ortopeda? Kolanolog...:)
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po forsownej jeździe na rowerze i podczas schodzenia z gór czuję coraz
mocnej ból w kolanie - do kogo w Krakowie się udać? Jakiś sprawdzony
lekarz od urazów? Czy trzeba mieć skierowanie?
--
pa, Basia

2. Data: 2004-05-04 17:04:19

Temat: Re: chirurg? ortopeda? Kolanolog...:)
Od: "Ania" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
> Po forsownej jeździe na rowerze i podczas schodzenia z gór czuję coraz
> mocnej ból w kolanie - do kogo w Krakowie się udać? Jakiś sprawdzony
> lekarz od urazów? Czy trzeba mieć skierowanie?

Chirurg-ortopeda. Potrzebne jest skierowanie.
Wiem, bo przeżyłam problem kolanowy... ;)

pozdrówka

A.

zalożono cewnik - jak postępować
kamienie żółciowe