chirurgia plastyczna

1. Data: 2003-01-14 19:04:17

Temat: chirurgia plastyczna
Od: "Magda" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie udało mi się znaleźć grupy dotyczącej zagadnień chirurgii plastycznej
wiec mam nadzieję że tu ktoś udzieli mi potrzebnych informacji. Chciałam się
dowiedziec czy możliwe są korekty plastyczne szczęki . Jeśli tak to czy
takie operacje wiążą się z jakimś niebezpieczeństwem?
pozdrawiam - Magda

2. Data: 2003-01-15 21:16:37

Temat: Re: chirurgia plastyczna
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dowiedziec czy możliwe są korekty plastyczne szczęki . Jeśli tak to czy
> takie operacje wiążą się z jakimś niebezpieczeństwem?

szukasz chirurgii szczękowej - w miastach akademickich są katedry
ch.szczękowej, we Wrocławiu przy ul.Skłodowskiej, lub szukaj specjalisty w
swoim mieście. na temat niebezpieczeństw tylko po zbadaniu pacjentki. Jeśli
chodzi o żuchwę to mniejsze a jeśli o szczęki (lewą i prawą) to zależy.
Chirurg szczękowy z radością udzieli ci inf. - zabiegi przeważnie są
płatne(nie pytaj ile bo nie wiem)
pozdr

co na bóle w kolanach?
Bóle
Pu-Erh
laryngolog -zatoki, warszawa
Zawroty glowy, bol glowy... itp ::POMOCY::