chleb essenski

1. Data: 2002-02-21 08:05:04

Temat: chleb essenski
Od: "Neska" <n...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam Drogich Grupowiczow!
Mam problem - wedle mojej grupy krwi, jedynym chlebem, jaki moge jesc, jest
chleb essenski. A ja nie mam pojecia, jak wyglada i gdzie go mozna kupic
(Krakow). Bede baaaaardzo wdzieczna za pomoc.

Neska

p.s. Nie wspomne, ze powinnam jeszcze jesc serca i watroby, bleeeeee :)

1. Data: 2002-02-21 08:08:26

Temat: Re: chleb essenski
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Neska" <n...@r...fm> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>
> Neska
>
> p.s. Nie wspomne, ze powinnam jeszcze jesc serca i watroby, bleeeeee :)

Ja juz sie kiedys o diete grupy krwi pytalem - zostalem wysmiany, obrzucany
obierkami i resztami obiadu. Ciekawe co Ciebie czeka.

Irek

S. Essenski od Essen?

1. Data: 2002-02-21 09:04:04

Od: Pawel Hadam <P...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam problem - wedle mojej grupy krwi, jedynym chlebem, jaki moge jesc, jest
> chleb essenski. A ja nie mam pojecia, jak wyglada i gdzie go mozna kupic

Que?????? To ciekawe czego ja nie moge jesc ze swoja grupa krwi. Az sie
boje tego co zezarlem przez ostatnie 24 lata.

Hadzio (B Rh+) - wystrachany na maksa i na serio.

PS. A cuz ten chleb essenski ma w sobie takiego specjalnego ??? A moze
zapytam inaczej: co zwykly chleb ma takiego, czego Ty nie mozesz jesc
???

1. Data: 2002-02-21 10:36:58

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Neska <n...@r...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a529ng$ce$...@s...rmf.pl...
> [...]
> chleb essenski. A ja nie mam pojecia, jak wyglada i gdzie go mozna kupic
> (Krakow). Bede baaaaardzo wdzieczna za pomoc.

Ja mam w nosie dietę grup krwi, a to dlatego, że wg niej nie mogę jeść
rzeczy, które uwielbiam, a zaleca mi się jeść to, co mi szkodzi, to po co mi
taka dieta
Mam nawet tę książkę dotyczącą diety, stoi i się kurzy. Nikt do niej nie
zagląda bo i po co.

Wkn

1. Data: 2002-02-21 10:45:03

Od: "Michał Gregorczyk" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy przypadkiem ten chlebek essenski to nie jest to samo co chleb
bezglutenowy? Jeśli tak to gdzies mam przepis jak piec go samemu w domu.
Pozdrawiam
Michał

1. Data: 2002-02-21 11:08:37

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam problem - wedle mojej grupy krwi, jedynym chlebem, jaki moge jesc, jest
> chleb essenski. >
> Neska

`````````````````````````````````````````````````
" S żyru biesjatsa" jak mawiała moja babcia... Qd

1. Data: 2002-02-21 19:39:36

Od: "Mapet" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hadzio, dolaczam sie do Ciebie i tez czekam na odpowiedz. Mapet z B Rh+.

1. Data: 2002-02-22 08:13:16

Od: "Neska" <n...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki :))))) Ja sie wcale nie stosuje do tej diety, bo faktycznie okazuje
sie, ze nie mozna jesc tego, co sie lubi :) Ale zaintrygowal mnie wlasnie
ten chleb, bo nie mam pojecia, co zacz i chcialabym sprobowac. BTW- jak kto
zainteresowany "krwista" dieta, to prosze o kontakt na priv, zdobede
odpowiednie tabelki :)

Pozdroofka
Neska

ps. qrcze, slonce swieci ! :)))

********
gg768610
http://home.autocom.pl/neska

1. Data: 2002-02-22 09:05:23

Temat: Re: chleb essenski[OT]
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps. qrcze, slonce swieci ! :)))

Niby gdzie? Ja prawie nic za oknem nie widze, tak snieg sie kotluje ;-((( Na
plaży budę porwalo i nikt nie wie gdzie ona jest....

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-02-22 18:38:32

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam nawet tę książkę dotyczącą diety, stoi i się kurzy. Nikt do niej nie
> zagląda bo i po co.
>
> Wkn

przyda sie kiedys jako podkladka pod trzesacy sie stolik, lunb do
wypoziomowania lodowki badz pralki!

Mechcia

Kombiwar
kruche ciasto z zoltym serem? (na slodko)
ciabata
(P) Obiecane przepisy z kuchni chinskiej - Drugi ;-)
Chlebek cukiniowy/marchwiowy/jab lkowy