kruche ciasto z zoltym serem? (na slodko)

1. Data: 2002-02-21 07:47:21

Temat: kruche ciasto z zoltym serem? (na slodko)
Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie,

przegladalam sobie wczoraj ksiazke o tartach i trafilam tam na przepis na
tarte z jablkami (na slodko). przepisu nie podaje, nic oryginalnego, kruchy
spod, jakis krem waniliowy i jablka w plasterkach, ale zaciekawilo mnie, ze
w skladnikach ciasta, oprocz maki, masla, zoltka i wody, znalazl sie tarty
cheddar. dziwne, co? spotkaliscie sie kiedys z czyms takim?

pozdrawiam,

1. Data: 2002-02-21 17:39:59

Temat: Re: kruche ciasto z zoltym serem? (na slodko)
Od: DJ Bassett <d...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

zosia wrote:

> [...]
> w skladnikach ciasta, oprocz maki, masla, zoltka i wody, znalazl sie tarty
> cheddar. dziwne, co? spotkaliscie sie kiedys z czyms takim?

Amerykanie dawniej, w latach 50tych, dodawali cheddar do paja jablkowego
- taka byla moda. Moze ten przepis jest pochodny z tych czasow.
MB

ciabata
(P) Obiecane przepisy z kuchni chinskiej - Drugi ;-)
Chlebek cukiniowy/marchwiowy/jab lkowy
Wiosna w Kaliforni/oczywiscie, ze OT
Re: Jesli ktos nadal poszukuje przepisow na chinszczyzne, to...