ciabata

1. Data: 2002-02-20 11:48:08

Temat: ciabata
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam w supermarkecie, pychotka. Slyszalam ze to chleb zydowski, prawda to
li? Na moj gust jest zrobione wylacznie z maki pszennej, troche zle sie
kroi, jest bardzo miekkie, ale dobre. Ja robie z tego kanapki, moze ma
jeszcze inne zastosowanie?:-))
Asia z pozdrowieniami

1. Data: 2002-02-20 11:55:10

Temat: Odp: ciabata
Od: "Magda S" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asiunia <j...@p...gda.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał
:a5027v$qoa$...@k...task.gda.pl...
> Kupilam w supermarkecie, pychotka. Slyszalam ze to chleb zydowski, prawda
> li?

Witam

Nazwa wskazuje na rodowód włoski i zawsze tak o pochodzeniu ciabaty myślała
m. Jak to jest?

Pozdrawiam,

Magda

1. Data: 2002-02-20 12:10:03

Temat: Re: Odp: ciabata
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Witam
>
>Nazwa wskazuje na rodowód włoski i zawsze tak o pochodzeniu ciabaty myślała
> [...]

na moje oko i ucho i jezyk - tez wloski
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-20 12:30:49

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Nazwa wskazuje na rodowód włoski i zawsze tak o pochodzeniu ciabaty myślała
> m. Jak to jest?

ciabatta. Włoski chleb. Żydzi mieliby problem z jedzeniem tego chleba z
czymś mięsnym, gdyż zawiera on mleko.

Waldek

1. Data: 2002-02-20 15:48:02

Temat: Re: ciabata
Od: "Kasienia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadlam kiedys ciabate w knajpce i najbardziej smakowala mi w takiej postaci:
sama ciabata zgrilowana (byla chrupiaca)
a wsrodku grilowany kurczak, salata, pomidor i majonez.
W zasadzie to tez kanapka tyle ze na cieplo.
Zycze smacznego!!!
Kasienia

1. Data: 2002-02-20 16:06:15

Od: "Peter" <b...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości
> Kupilam w supermarkecie, pychotka. Slyszalam ze to chleb zydowski, prawda

zastosowania ciabaty:
do grzanek, grilowania i zapiekania w kazdej postaci.
szczegolnie dobrze sprawuje sie jako "granka "do zup
tylko nie jakas poruszona niczym "goracy kubek" tylko caly plasterek

pozdrawiam
Peter

1. Data: 2002-02-20 16:25:06

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> li? Na moj gust jest zrobione wylacznie z maki pszennej, troche zle sie
> kroi, jest bardzo miekkie, ale dobre. Ja robie z tego kanapki, moze ma

ja czesto kupuje, kroje na pol, potem robie nozem dziure w srodku kazdej
polowki (ale nie na wylot) i wsadzam tam: salate lub kapuste pekinska,
kawalki szynki, sera zoltego, pomidora, ogorka-to co sie lubi w zasadzie,
daje ketchup lub majonez i na chwile do mikrofalowki.

bardzo to lubie. ser sie ciagnie, kanapka jest na cieplo, mniam. gdybym
miala opiekacz to bym opiekla ciabate zeby byla chrupiaca:)

Mechcia

1. Data: 2002-02-22 12:56:01

Od: "Jacek Guzowski" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Z ciabata spotkalem sie w pólnocnych Wloszech.
Byla to jedyna wloska bula przypominajaca nasze rodzime pieczywo- a scislej
poczciwe polskie "bulki z przedzialkiem" i nie czerstwiejace w mgnieniu oka.
Kupuje sie ja na wage, podobnie zreszta jak cale wloskie pieczywo.
pozdrawiam
Jacek

wiadomosci news:0g477usq9bpnt0fmpqr2plmhu9usalccl3@4ax.com...

> na moje oko i ucho i jezyk - tez wloski
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

(P) Obiecane przepisy z kuchni chinskiej - Drugi ;-)
Chlebek cukiniowy/marchwiowy/jab lkowy
Wiosna w Kaliforni/oczywiscie, ze OT
Re: Jesli ktos nadal poszukuje przepisow na chinszczyzne, to...
sałatka