chlebek szczęścia/przyjaźni c.d.

1. Data: 2007-09-05 09:15:33

Temat: chlebek szczęścia/przyjaźni c.d.
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, jak to się stało, ale mniej więcej czwartego dnia zaczyn zaczął
pleśnieć :-(
Spróbuję jeszcze raz. Mam nadzieję, ze tym razem się uda.
Pamietam, że kiedyś nie miałam z nim żadnych problemów. Stał wtedy
przepisowe 10 dni w temperaturze pokojowej w kuchnii nic się nie psuło.
Tylko wtedy dostałam szklankę gotowego zaczynu, a teraz robiłam go sama od
początku. Nie wiem w czym tkwi problem.
Jak komuś się uda, to dajcie znać.

Pozdrawiam
Barbara i Marysia

2. Data: 2007-09-05 15:16:03

Temat: Re: chlebek szczęścia/przyjaźni c.d.
Od: "R@blinka" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. pisze:
> [...]
> Tylko wtedy dostałam szklankę gotowego zaczynu, a teraz robiłam go sama od

Tak mi przykro, że Ci nie wyszło... :(

Ja się przymierzam i stale czegoś mi brakuje, zwykle mleka i
dlatego jeszcze nie nastawiłam...
Ja też robiłam z gotowego zaczynu i wszystko było dobrze...
Może spróbuj napisać do kobiety, która opublikowała ten
przepis... Ona tam napisała, że to są jej wypróbowane
przepisy, więc może coś robisz źle... Może mleko nie takie,
albo mąka... ?

Pozdrawiam
Rablinka

3. Data: 2007-09-05 16:41:07

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. pisze:
> [...]
> Tylko wtedy dostałam szklankę gotowego zaczynu, a teraz robiłam go sama od

Że tak spytam może bluźnierczo: w jaki sposób zapewnia ten chlebek
szczęście/przyjaźń?
--
BBjk

4. Data: 2007-09-05 17:25:35

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Że tak spytam może bluźnierczo: w jaki sposób zapewnia ten chlebek
> szczęście/przyjaźń?
> --
1. Musisz go dać trzem osobom - taki łańuszek :-)
2. codziennie przez kilkanascie dni koło niego robisz coś tam -i mimowolnie
myślisz, czy inni też "karmią chlebek" :-D i takie tam dyrdymały wyczyniają
3. pieczesz go - ma naprawdę bardzo dobry, niepowtarzalny smak (ja po
rozdaniu trzem osobom resztki w misce jeszcze raz rozmnożyłam, tak ze cztery
razy jeszcze go piekłam), chętnie wzięłabym jeszcze raz wyskrobki od kogoś,
ale niestety, moda na chlebek przyjaźni u nas minęła
4. sumując - bardzo miło mi się koło tego chlebka chodziło, łagodniej w domu
się zrobiło, naprawdę :-DDD.

Dorota

5. Data: 2007-09-05 17:27:42

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota *** pisze:

> [...]
> ale niestety, moda na chlebek przyjaźni u nas minęła
> 4. sumując - bardzo miło mi się koło tego chlebka chodziło, łagodniej w domu

Dzięki za wyjaśnienie.
Raczej nie te klimaty.
--
Bbjk

6. Data: 2007-09-05 18:31:33

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

BBjk wrote:

> Dzięki za wyjaśnienie.
> Raczej nie te klimaty.

Kiedys krew z dziewic wystarczala, albo i spluwanie przez lewe ramie...

7. Data: 2007-09-05 18:37:12

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett pisze:
> Kiedys krew z dziewic wystarczala, albo i spluwanie przez lewe ramie...

Generalnie rytuały i obrzędy są pozytywne, ale akurat z tym chlebkiem to
nie moja planeta. Co nie znaczy, że lepsza, czy gorsza. Inna.
--
BBjk

8. Data: 2007-09-05 18:41:53

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Generalnie rytuały i obrzędy są pozytywne, ale akurat z tym chlebkiem to nie
> moja planeta. Co nie znaczy, że lepsza, czy gorsza. Inna.

Lepiej bigos mieszać przez trzy dni w prawo, a potem dwa kolejne w lewo, co? :-)

Qra

9. Data: 2007-09-05 18:46:37

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R@blinka" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> Może spróbuj napisać do kobiety, która opublikowała ten przepis... Ona tam
> napisała, że to są jej wypróbowane przepisy, więc może coś robisz źle...
> Może mleko nie takie, albo mąka... ?

I faktycznie to zrobię. Tak marze o tym smaku z dzieciństwa, kiedy pikełam
ten chlebek, ze musi mi się udać :-)
Pozdrawiam
Barbara i Marysia

10. Data: 2007-09-05 18:49:11

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Że tak spytam może bluźnierczo: w jaki sposób zapewnia ten chlebek
> szczęście/przyjaźń?

Nie mam zielonego pojęcia, czy zapewnia - nie wierzę w takie bzdury. Kiedyś
osoba dająca mi ten zaczyn tak go nazwała, a mnie zasmakował, więc
zwyczajnie chciałabym go zrobić jeszcze raz, ale niestety nikt tego ostatnio
nie robił z moich znajomych.

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia

bogracz
Rodzicom niejadkow
ciasto- czy ktoś zna
SZYKUJCIE
ciastko rumowo-kajmakowe w arkadii w warszawie