chłodziarka

1. Data: 2001-09-06 10:30:44

Temat: chłodziarka
Od: "Masia" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja teraz z innej beczki
Wiem, że to trochę NTG, ale jak zauważyłam grupa pl.rec.dom nie jest tak
aktywna
Wczoraj wieczorem popsuła mi się lodówka (wysiadła sprężarka) nie opłaca się
jej naprawiać i musze szybko kupić nową
Co myślicie o chłodziarkach Polar, Amica lub Zanussi?
Z niecierpliwością czekam na uwagi użytkowników ww.
Dziękuję
Masia

1. Data: 2001-09-06 10:42:04

Temat: Re: chłodziarka
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jej naprawiać i musze szybko kupić nową
> Co myślicie o chłodziarkach Polar, Amica lub Zanussi?
> Z niecierpliwością czekam na uwagi użytkowników ww.

Korzystam z chlodziarko-zamrazarki Amica (zamrazarka 3-szufladowa) i jestem
bardzo zadowolony. Agregat bdb marki (jak na zlosc wypadla mi nazwa), bardzo
estetyczne wykonanie i olbrzymia dolna polka na drzwiach na ktorej mozna
ustawic napoje w duzych, np. 2,5 litrowych butelkach

1. Data: 2001-09-06 10:42:43

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jej naprawiać i musze szybko kupić nową
> Co myślicie o chłodziarkach Polar, Amica lub Zanussi?
> Z niecierpliwością czekam na uwagi użytkowników ww.

Sorry, zapomnialem pozdrowic...

Wok

1. Data: 2001-09-06 11:12:14

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Masia" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jej naprawiać i musze szybko kupić nową
> Co myślicie o chłodziarkach Polar, Amica lub Zanussi?
> Z niecierpliwością czekam na uwagi użytkowników ww.

Mam amicę i nie jestem zadowolona - jeszcze się nie popsuła, a właśnie
minęły jej 3 lata, ale ma niewygodne półki - nie można zmieniać wysokości...
No i jeszcze mam duże zastrzeżenia do konstrukcji drzwiczek pod stałą
zabudowę...
Obejrzyj wnętrze i wybierz najwygodniejsze, po przemyśleniu co gdzie
chciałabyś trzymać...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-09-06 12:06:37

Od: "Masia" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Masia" napisał w wiadomości
> [...]
> jej naprawiać i musze szybko kupić nową
> Co myślicie o chłodziarkach Polar, Amica lub Zanussi?
> Z niecierpliwością czekam na uwagi użytkowników ww.
a jeszcze Indesit
może ktos ma Indesit?
Masia

1. Data: 2001-09-06 12:18:14

Od: "adiola" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> a jeszcze Indesit
> może ktos ma Indesit?
> Masia

Hejus,
moj maz mowi na to Inde-shit! ( straszny syf)
Troche zna sie na lodowkach i z czystym sumieniem poleca Zanussi, Liebher(
nie wiem jak to sie pisze), Elektroluks.
Mielismy Zanussiaka od 1978 roku i sprzedalismy ja w zeszlym roku i dalej
dziala bez zarzutu.
Polecam jeszcze amerykanskiego Kenmoor'a , ale to juz Mercedes wsrod lodowek
i bardzo droga.
pozdr.
adiola

1. Data: 2001-09-06 12:25:24

Od: "Masia" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adiola" napisał w wiadomości
> [...]
> nie wiem jak to sie pisze), Elektroluks.
> Mielismy Zanussiaka od 1978 roku i sprzedalismy ja w zeszlym roku i dalej

Ale Zanussi wyprodukowany w latach 70-tych to nie to samo co współczesny.
Od wielu osób słyszałam skargi na temat produktów tej właśnie firmy.
Widać ilu użytkowników, tyle opinii
Masia

1. Data: 2001-09-06 12:26:07

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jej naprawiać i musze szybko kupić nową
> Co myślicie o chłodziarkach Polar, Amica lub Zanussi?
> Z niecierpliwością czekam na uwagi użytkowników ww.

Ostatnio dochodzę do wniosku, że warto ufać rodzimej produkcji
(np. chwalę sobie wszystko, co mam zelmera) i bardzo zaluje, ze nie mam
pralki polara tylko ardo.
Polecam lodowke polara, sa teraz ladne, estetyczne, tansze od zagranicznych
a w razie klopotow latwo o czesci zamienne.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-09-06 12:37:32

Od: "Masia" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" napisał w wiadomości

> [...]
> Polecam lodowke polara, sa teraz ladne, estetyczne, tansze od
zagranicznych
> a w razie klopotow latwo o czesci zamienne.

Wybrałam sobie bardzo ładny model Polara i już myśłałam, że mam problem z
głowy
Ale okazało się, że w żadnym sklepie (obdzowniłam z 15) go nie ma.
"Może będzie w przyszłym tygodniu"
A ja musze mieć lodówkę już!
Więc szukam dalej
Masia

1. Data: 2001-09-06 12:40:24

Od: "Madziar" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Masia <m...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9n7q4j$r1d$...@h...uw.edu.pl...
> [...]
>
> Ale Zanussi wyprodukowany w latach 70-tych to nie to samo co współczesny.
> Od wielu osób słyszałam skargi na temat produktów tej właśnie firmy.

A co sądzicie o Gorenie. Mnie się wydają całkiem przyjemne, dostępne cenowo.
Jeśli trzymają jakość pralek to wszystko powinno być ok. Osobiście mam
Polara CZ340 (duża dwudrzwiowa) ale jeszcze z czasów kiedy wnętrze wykładali
ABSem. Te nowomodne przezroczyste pojemniki to już nie to...
Pawka
____
PM
<m...@p...onet.pl> or <m...@o...pl>