leczo

1. Data: 2001-09-06 10:01:25

Temat: leczo
Od: nina <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich :)
Czy ktos z grupowiczow moglby podac mi przepis na leczo?
na dzis wieczor pilnie potrzebuje :)

--
pozdry
nina

1. Data: 2001-09-06 10:17:34

Temat: Re: leczo
Od: cezary gmyz <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw (na razie urlopowany) podawal juz kanoniczny przepis na Leczo
jakies tysiac razy. Zajrzyj do archiwum
Czarek

in article 3...@i...pl, nina at n...@i...pl wrote on
9/6/01 12:01 PM:

1. Data: 2001-09-06 10:39:38

Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nina" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich :)
> Czy ktos z grupowiczow moglby podac mi przepis na leczo?
> [...]

Najprostrzy to;
pokroic kielbase na plasterki podsmazyc, dodac cebule tez pokrojaona w
talarki, podsmazyc az bedzie szklista, papryke pokroic w kwadraty 2 na 2cm,
dodac (nie dodawac nasion bo bedzie gorzkie ) pomidory oblane wrzatkiem i
obrane, pokrojone na czastki . Oczywiscie wedlug uznani : soli , pieprzu i
papryki , moze byc troche chili.
Papryki i pomidorow taka sama ilosc, cebuli troche mniej no a wedliny ile
kto lubi, my lubimy dozo;)))

SMACZNEGO

Pozdrawiam Gosia

1. Data: 2001-09-06 11:41:24

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik nina <n...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@i...pl...
> Witam wszystkich :)
> Czy ktos z grupowiczow moglby podac mi przepis na leczo?
> na dzis wieczor pilnie potrzebuje :)

Jak Ci jeszcze mało, to nasci moje własne leczo:
www.gotowanie.wkl.pl/index.php?przepis=25

Wkn

1. Data: 2001-09-06 13:02:46

Od: "Dorota Bugla" <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

nina napisała...
> Czy ktos z grupowiczow moglby podac mi przepis na leczo?
> na dzis wieczor pilnie potrzebuje :)

- mozesz jeszcze do tego leczo (oprocz podanych juz przez Gosie skladnikow)
dodac pokrojona w kostki (ze skorka) cukinie, dodaje sie po papryce, przed
pomidorami
- zamiast kielbasy, albo dodatkowo, mozesz dac boczek wedzony (lub gotowany)
- mozna dac i baklazana, sciachanego w plastry (nasolic na pol godzinki i
zmyc z soku, ktory pusci), tez przed pomidorami,
- mozna dodac wszelkiego rodzaju (ale nie zamiast warzyw!!!) koncentraty
pomidorowe, paprykowe lub papryczki jakies male marynowane :))))
- mozna a nawet moim zdaniem trzeba :)) do zestawu papryk zielonych,
czerwonych, pomaranczowych, zoltych(!), dodac i ciuszke(!!!)

mniam, mniam, mniam w ogole :)

oshin, ktora pol zycia nie znosila leczo, zeby ostatnio je pokochac

1. Data: 2001-09-06 13:58:05

Od: "Bogusia Wendt" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

a ja robie tak
wlasciwie wszystkie skladniki smaze najpierw osobno troche
czasu zajmuje ale wychodzi pychotka (najlepiej smazyc w oleju
slonecznikowym)
Skladniki
1 duza cukinia
3 papryki najlepiej czerowne lub takie jasno zielone miekkie
3 cebule
2 kielbasy najlepiej jakas aromatyczna
2 pomidory
no i sos najlepiej taki z kartonu lub koncentrat
1 zabek czosnu

1. Najpierw cukinia pokrojona w duza kostke
i na patelnie az sie zrobi dosc miekka ale nie rozgotowana
i do garnka (najlepiej odcedzic) i do garnka dac oliwe z oliwek
i dodac sos lub koncentrat i dodaje zabek czosnku starty
2. Dalej najpierw wrzucam grubo pokrojona papryke i jak sie robi miekka
to dodaje cebule i pomidory i smaze znow, nie moze byc za miekkie
wrzucam wszytko do cukini, zaczynam wszystko gotowac.
3. Dalej smaze kielbaske z 1 cebulka az sie slicznie zarumieni
Wrzucam do garnka gotuje najwyzej 5 minut bo inaczej kielbasa
zrobi sie niedobra i rozwodniona :((
Wszystko nei moze byc zbut rozgotowane ale to zalezy od gustów

Z przypraw : pieprz ziolowy, oregano, jesli chce zeby bylo ostrzejsze troche
pieprzu cayenne
to wszytko :))))

Z bagietka lub ryzem pychotka :))))

1. Data: 2001-09-06 14:16:56

Od: nina <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo bardzo Wam wszystkim dziekuje :)))))))

--
pozdry
nina

będę robic kopytka...