chłodziarko, zamrażarka i kuchenka gazowa

1. Data: 2004-06-10 17:34:38

Temat: chłodziarko, zamrażarka i kuchenka gazowa
Od: "jeanne76" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Planuję zakup tego sprzętu, tylko nie bardzo znam się na tych wszystkich
marka - jest tego multum. Na co należy zwracać uwagę. Jakich marek sprzęt
ten jest najlepszy?

--
jeanne76
"Absolutnie każdy człowiek jest zdolny do czynu, którego musiałby

1. Data: 2004-06-10 23:10:38

Temat: Re: chłodziarko, zamrażarka i kuchenka gazowa
Od: "Antekant" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jeanne76" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> się wstydzić. Dobrze jest mieć tę świadomość. Sztuka polega na tym, żeby
> tego czynu nie popełnić" - Ignacy Borejko ;)

zmywarka - Bosch/Siemens/Hoover/Miele
kuchenka - Amica
zamrazarka - jakakolwiek.

1. Data: 2004-06-11 08:05:43

Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale jemu chyba chodzi o to zeby bylo to w jednym.
chyba Candy cos takiego robi

1. Data: 2004-06-11 08:11:17

Od: "jeanne76" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> ale jemu chyba chodzi o to zeby bylo to w jednym.
> chyba Candy cos takiego robi

Nie jemu a jej :), tak chodzi mi o chłodziarko-zamrażarkę takie dwa w
jednym. Niedługo z narzeczonym wyruszymy na zakupy i porady się przydadzą.

1. Data: 2004-06-11 08:19:32

Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jemu a jej :),
sorry, a ja jestem on

>tak chodzi mi o chłodziarko-zamrażarkę takie dwa w
> jednym. Niedługo z narzeczonym wyruszymy na zakupy i porady się przydadzą.

czyli kuchenka osobno bo sa tez razem z ww

jak czyscic zaluzje
Jaką lodówke?
Instalacje wodne w podlodze ?
zlewozmywak