cholesterol a Wasze przepisy

1. Data: 2009-06-10 11:53:10

Temat: cholesterol a Wasze przepisy
Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytam czasem przepisy Ikselki i innych w tej grupie. Powiedzcie mi, jaki Wy
macie poziom cholesterolu? Niepokoi mnie to, bo sama mam wysoki.
Pozdr.
A.

2. Data: 2009-06-10 12:11:32

Temat: Re: cholesterol a Wasze przepisy
Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"ffiona" <f...@p...onet.pl> wrote in message
> Czytam czasem przepisy Ikselki i innych w tej grupie. Powiedzcie mi, jaki
> Wy macie poziom cholesterolu? Niepokoi mnie to, bo sama mam wysoki.
> Pozdr.
> A.

Ja nie robie sobie badań cholesterolu.
I nie mam powodu do martwienia się jego poziomem :)
Jem dość tłusto, ale mocno nadrabiam wszelką "zieleniną"

3. Data: 2009-06-10 12:20:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ffiona" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czytam czasem przepisy Ikselki i innych w tej grupie. Powiedzcie mi, jaki
Wy
> macie poziom cholesterolu? Niepokoi mnie to, bo sama mam wysoki.

Nie będę żył dwa razy, a to znaczy nie bedę sie ograniczal, wolę pełne
wrażeń życie krótkie niz nudne a długie...

4. Data: 2009-06-10 12:37:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Jun 2009 14:11:32 +0200, michalek napisał(a):

> "ffiona" <f...@p...onet.pl> wrote in message
>
> Ja nie robie sobie badań cholesterolu.
> I nie mam powodu do martwienia się jego poziomem :)
> Jem dość tłusto, ale mocno nadrabiam wszelką "zieleniną"

I ja takoż :-)
Co mnie obchodzi (mój) cholesterol? - życie jest po to, aby jeść to, co się
lubi.

A kiedy już nie będzie mnie...
;-)

5. Data: 2009-06-10 12:38:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Jun 2009 14:20:29 +0200, Panslavista napisał(a):

> Użytkownik "ffiona" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wy
>
> Nie będę żył dwa razy, a to znaczy nie bedę sie ograniczal, wolę pełne
> wrażeń życie krótkie niz nudne a długie...

HOWGH :-D

PS. Nasi praprapra......pradziadowie jedli mięcho, słoninę, kluchy,
smalczyk, kasze, masełko, mniodek... bo taki mamy klimat, nasze organizmy
nie pociągną na sałecie, sushi i frutti di mare :-)

6. Data: 2009-06-10 12:40:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Jun 2009 14:20:29 +0200, Panslavista napisał(a):

> (...)wolę pełne
> wrażeń życie krótkie niz nudne a długie...

....i w dodatku kto zagwarantuje, że jedząc tylko "zdrowo" w ogóle dożyje
się starości dzięki diecie? A mało to samochodów na drodze lub skórek od
banana na chodnikach?
;)

7. Data: 2009-06-10 12:40:18

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Użytkownik "ffiona" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wy

> Nie będę żył dwa razy, a to znaczy nie bedę sie ograniczal, wolę pełne
> wrażeń życie krótkie niz nudne a długie...

Chyba nie widziałeś kogoś z miażdżycą tętnic mózgowych. Naprawdę nie
jest to życie "pełne wrażeń"..

8. Data: 2009-06-10 12:43:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cosi fan tutte - lubią mięcho jare i pojare...

9. Data: 2009-06-10 12:45:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <c...@y...com> napisał w wiadomości

> Chyba nie widziałeś kogoś z miażdżycą tętnic mózgowych. Naprawdę nie
> jest to życie "pełne wrażeń"..

Widzałeś film z tego co widzą i przeżywają?

10. Data: 2009-06-10 12:46:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się starości dzięki diecie? A mało to samochodów na drodze lub skórek od

Moja skórka była terminatorska, żadna później nie znalazła następcy
satysfakcjującego...
Aż szkoda, że minęło...

Czekolada
Re: MALE CZARNRE, CZYLI...