Re: chore zatoki:(

From: "Olga" <ola@bla-bla_.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: chore zatoki:(
Date: Sun, 30 Oct 2005 09:01:06 +0100

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:4363d04f$0$5414$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Użytkownik "Piotr" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> boze, ta niepewnosc mnie dobija. chcialabym jak najszybciej uslyszec, czy
> sie kwalifikuje do operacji, czy nie:(

Oj, zaraz "operacja" - wielkie słowo :)

Samą przegrodę robi się nawet w znieczuleniu miejscowym, zostajesz w
szpitalu 2 dni, a do pracy idziesz sobie po tygodniu (a jak sie uprzesz to i
wcześniej)
Ponieważ u mnie samao prostowanie przegrody niep omogło, miałam FESS - ten
zabieg był w normalnej narkozie, 4 dni czułam spory dyskomfort (jkieś sączki
w nosie i inne nie przyjemności), ale do pracy także wróciłąm 8. dnia po
zabiegu.

Mam wrażenie, ze podchodzisz do tego, jakby to miała być operacja na
otwartym sercu - wyluzuj trochę. Zadzwoń na odzdział laryngologiczny,
spytaj ile się czeka na przyjęcie, potem weź to skierowanie i czekaj na swój
termin.

>po prostu ostatnio od lekarzy wychodze
> jak porazona pradem, bo nic mnie nie boli, tylko badania zle wychodza:(

To jak się dobrze czujesz, to tym bardziej nie panikuj, nie umrzesz od tego
zbyt prędko ;D

O.