[choroby dzieci] pytanie

1. Data: 2002-11-15 12:04:16

Temat: [choroby dzieci] pytanie
Od: "Lusia71" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Ala jakis miesiac temu miala katarek, ktory po leczeniu antybiotykiem znikl
ale chyba tylko na troche. Potem pojawila sie nosowa mowa i wrazenie
zatkanego nosa.. Dwa dni temu zaczela chrapac i cos
(pewnie flegma) odkaszliwac. Poszlam do 1 lekarki i mowie, ze to cos
utrudnia jej oddychanie w nocy, maz chcial przedstawic obajwy dzienne na co
uslyszelismy: nie gadajcie tylko rozbierajcie ja. No dobra dala Sinupert,
Mokoline , Sanosvit i powiedziala ze to cos zatokowego. Na drugi dzien moj
maz wkurzony po tamtej wizycie wzial Alicje do naszej lekarki, ktora
stwierdzila ze nie ma nic na oskrzelach i plucach i nalezy podawac zapisane
przez poprzednia lekarke specjaly. Od wczoraj Alicja ma wielgasna chrypke i
kaszle jakos tak flegmatycznie. I teraz po tych doswiadczeniach nie wiem czy
wybrac sie do innej pediatry czy lepiej laryngologa. Tylko czy laryngolog
jest w stanie wylapac ewentualne zapalenie oskrzeli lub plub jesli nie daj
Boze to cos sie wlasnie w to przeksztalcilo.

--
Joanna + Alicja (3 lata) z Krakowa
mailto:b...@i...pl

2. Data: 2002-11-16 21:41:49

Temat: Re: [choroby dzieci] pytanie
Od: " Przemo" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lusia71 <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> jest w stanie wylapac ewentualne zapalenie oskrzeli lub plub jesli nie daj
> Boze to cos sie wlasnie w to przeksztalcilo.

Dziwna ta Wasza pani lekarka, która uważa,że u 3-letniego dziecka jest to "
coś zatokowego". Dziecko w takim wieku zatoki ma jeszcze nieupowietrznione i
rozpoznawanie zapalenia zatok w tym wieku jest co najmniej wątpliwe. Wizyta u
laryngologa na pewno nie zaszkodzi. Pozdrawiam
Przemo

Lek na cukrzyce DIAPREL sprzedam - tanio
Testy płodności jako metoda antykoncepcji
codzienne nocne drgawki całego ciała
Bakterie homophilus w gardle
chrapanie