chory rododendron?

1. Data: 2006-06-21 13:18:01

Temat: chory rododendron?
Od: "bara" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam pytanie odnosnie mojego rododendrona. Jego liscie zwijaja
sie, a od spodu sa w ciemne kropeczki. Czy to jakas choroba? Liscie
nie zólkna i nie opadaja.
A przy okazji - jest to mój pierwszy wpis, wiec witam wszystkich i
serdecznie podrawiam.

Bara

2. Data: 2006-06-22 06:48:16

Temat: Re: chory rododendron?
Od: "rr" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój rododendron wygladal okropnie przez 3 lata. Plamy na lisciach, zwijanie,
opadanie. W tym roku przesadzilem go do duzego dolu z wypelnionego ziemia do
iglaków (w starym miejscu glina). Ku mojemu zdziwieniu odkrylem, ze biedak w
tej starej ziemi w ogóle nie zapuscil korzeni. W nowym miejscu wyszly mu
piekne jasnozielone listki i zaczal kwitnac.

Robert

3. Data: 2006-06-22 09:22:54

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "bara" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci
s.com...
> Witam, mam pytanie odnosnie mojego rododendrona. Jego liscie zwijaja
> sie, a od spodu sa w ciemne kropeczki. Czy to jakas choroba? Liscie
> nie zólkna i nie opadaja.
Trudno powiedziec, przydaloby sie zdjecie i wiecej informacji, ale z
pewnoscia zwijanie sie lisci nie jest norma. Czy liscie brazowieja, schna,
maja plamy ?

> A przy okazji - jest to mój pierwszy wpis, wiec witam wszystkich i
> serdecznie podrawiam.

Witam i pozdrawiam
Baska

4. Data: 2006-06-24 22:20:29

Od: "bara" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trudno powiedziec, przydaloby sie zdjecie i wiecej informacji, ale z
> pewnoscia zwijanie sie lisci nie jest norma. Czy liscie brazowieja, schna,
> maja plamy ?

Liście właśnie o dziwo nie brązowieją i nie schną, mają od spodu
brązowe plamki, które schodza po potarciu. Zastanawiałam się, czy
to czasem nie od tego, że dość długo trzymałam go w doniczce,
zanim przesadziłam go do ziemi.
Pozdr
Bara

5. Data: 2006-06-26 15:32:55

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

bara wrote:
> Liście właśnie o dziwo nie brązowieją i nie schną, mają od spodu
> brązowe plamki, które schodza po potarciu.
Zdjęcie, zdjęcie i jeszcze raz zdjęcie. Czy to są liście
najstarsze/zeszłoroczne/z nowych przyrostów ?

> Zastanawiałam się, czy to czasem nie od tego, że dość długo
> trzymałam go w doniczce, zanim przesadziłam go do ziemi.
Raczej nie to, jeśli był w miarę poprawnie traktowany.

Pozdrawiam
Baśka

Byliny mało ekspansywne
Wszechslimaki
Ogrody botaniczne, parki itp w Polsce i Europie
eszeweria
hodowla baobabów