Wszechslimaki

1. Data: 2006-06-21 06:57:18

Temat: Wszechslimaki
Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolejny rok ze ślimakami. Wiem że jest tu mocne środowisko 'ekologiczne'
skłonne prosić śliamczka by poszedł sobie do lasu, ale powiem...

No więc kolejny rok ze ślimakami bezskorupkowymi.
Ślicznie pękają dziabnięte przez pół motyczką, nabite na kolec czy innym
podobnym przyrządem.
Dziwię się sobie - ale jak mi wpie... najsmaczniejsze rzodkiewki i
dojrzewającą sałatę, to nie mam w tym roku żadnych hamulców dziabać je
zawsze gdy zobaczę.

Jak mówią Polska dla Polaków, ziemia dla ziemniaków.

2. Data: 2006-06-21 07:24:46

Temat: Re: Wszechslimaki
Od: "basia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

codziennie wieczorem zbieram..nabijam na stary widelec..brac to w palce brr
ohyda... i do słoika z roztworem soli
nie mogę hodoważć kapusty, zezarły rzodkiewki, astry, obgryzły kokoryczkę i
rudbekię

Nie wiem, ale czytałam ,że pomrowy nie mają naturalnych wrogów, ptaki ich
nie żreją- bo te świnie wydzielają jakiś jad.

pozdr.
basia

3. Data: 2006-06-21 07:28:16

Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 21 Jun 2006 09:24:46 +0200, na pl.rec.ogrody, basia napisał(a):

> [...]
>
> Nie wiem, ale czytałam ,że pomrowy nie mają naturalnych wrogów, ptaki ich
> nie żreją- bo te świnie wydzielają jakiś jad.

Jeden mnie ochlapał to myłem ręce kilkakrotnie taka lepka maź.
Jedną rąbie i pryskają a drugą jem truskawki. Nie ma problemów.

4. Data: 2006-06-22 09:10:25

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może tak biznesik? :))))
http://www.elicina.pl/

Pozdrawiam
Kaśka

5. Data: 2006-06-22 10:15:33

Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 22 Jun 2006 11:10:25 +0200, na pl.rec.ogrody, Katarzyna Tkaczyk
napisał(a):

> A może tak biznesik? :))))
> http://www.elicina.pl/

Czyli jak te slimaki pryskają na mnie to będę piekny i młody.

6. Data: 2006-06-22 18:13:29

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Czerwinski napisał:

> Czyli jak te slimaki pryskają na mnie to będę piekny i młody.

To tylko pomaga. Najskuteczniej tym, co sprzedają :-)

Sceptycznie, Barbara

7. Data: 2006-06-23 07:38:04

Od: Bartosz Nowicki <B...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

osobiscie ma inna metode
slimikai zbieraja mi dzieciaki za kase
zwykly 5 gr
winniczek 15 gr
bezskorupowiec 20 gr

a potem wynosimy na łąkę - wszytskie strony zadowolne

pozdr
Bart

8. Data: 2006-06-23 09:18:00

Od: "Kuba" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slyszalem, ze obsypanie dzialki wiorami albo czyms podobnym pomaga,
bo sie robale nie moga przedostac

Ktos testowal?
Pzdr

9. Data: 2006-06-23 11:23:20

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Slyszalem, ze obsypanie dzialki wiorami albo czyms podobnym pomaga,
> bo sie robale nie moga przedostac
>
> Ktos testowal?

Nie wiórami lecz trocinami i tylko do pierwszego
ich zamoczenia przez solidny deszcz.
Patent taki sobie;-)

Pozdrawiam pogodnie
skryba

10. Data: 2006-06-23 14:22:33

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Slyszalem, ze obsypanie dzialki wiorami albo czyms podobnym pomaga,
> bo sie robale nie moga przedostac
>
> Ktos testowal?

Tak, ktoś testował. Igły z Conici wg pomysłu p. Radziula. Póki są twarde, to
ok - po deszczu ślimaki mają wygodną aleję spacerową;(

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

Ogrody botaniczne, parki itp w Polsce i Europie
eszeweria
hodowla baobabów
Szkolka lub centrum ogrodnicze w okolicach Monachium
Orfa Złota - narybek