chorzy na SM-opieka w Wwie

1. Data: 2003-09-17 08:03:59

Temat: chorzy na SM-opieka w Wwie
Od: "Karmakoma" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie w Warszawie jest najlepsza opieka nad chorymi na SM? (szpital,
przychodnia) i czy trudno sie tam dostac?

pozdrawiam

Karma.

2. Data: 2003-09-18 13:13:27

Temat: Re: chorzy na SM-opieka w Wwie
Od: "Karmakoma" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karmakoma" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> gdzie w Warszawie jest najlepsza opieka nad chorymi na SM? (szpital,
> przychodnia) i czy trudno sie tam dostac?
>
> pozdrawiam
>
> Karma.

naprawde nikt nie wie? czy po prostu nie chcecie mi pomoc? dla mnie to
naprawde bardzo wazna sprawa. prosze wiec jeszcze raz - gdzie najlepsza
opieke w Warszawie moga otrzymac chorzy ze stwardnieniem rozsianym?

pozdrawiam

Karma.

3. Data: 2003-09-18 13:22:28

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naprawde bardzo wazna sprawa. prosze wiec jeszcze raz - gdzie najlepsza
> opieke w Warszawie moga otrzymac chorzy ze stwardnieniem rozsianym?

..może spróbuj na stronach poświęconych SM - czat i lista dyskusyjna jest
na: http://www.idn.org.pl/sm/Sm-pl/ciekawym.htm

ogólnopolski serwis Simplex: http://www.esculap.pl/sm/

pozdrawiam,
Agata

4. Data: 2003-09-18 14:11:31

Od: "Karmakoma" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ..może spróbuj na stronach poświęconych SM - czat i lista dyskusyjna jest
> [...]

dzieki ogromne:-)

pozdrawiam

Karma.

zlamanie
po przepuklinie
Wypadanie wlosow w leczeniu nadczynnosci tarczycy
jakie znieczulenie wybrac przy operacji przegrody??
Zastrzyk na migrene