chrapanie

1. Data: 2002-11-15 09:07:47

Temat: chrapanie
Od: Agutka <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

problem jak w tytule lecz te o ktorym mowie jest glosne, zaczyna sie juz
po 5 minutach i mi spac nie daje - jak temu zaradzic- blagam pomozcie bo
dzis do 4 nie moglam usnac

2. Data: 2002-11-15 09:22:32

Temat: Re: chrapanie
Od: "*mysza*" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skads to znam... Czasem pomaga przewrócenie na bok (zeby nie na wznak)
takiego ''chrapacza''. A tak serio to trzeba z tym pójsc do lekarza, bo
chrapanie bywa niebezpieczne.

Kasia

Uzytkownik "Agutka" <k...@p...fm> napisal w wiadomosci

3. Data: 2002-11-15 12:47:00

Od: "holek" <*holek*@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie - kiedy jest niebezpieczne?
Mam ten sam problem - i lacze sie w bolu.

Prosze pomozcie:
1. czy jest skuteczny sposob na zlikwidowanie chrapania (procz
przewracania - u mnie nie skutkuje),
2. kiedy jest chorobliwe, jakie objawy i jaki lekarz.

Prosze o odpowiedz.

pozdr

4. Data: 2002-11-16 22:55:14

Od: "gratka" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> problem jak w tytule lecz te o ktorym mowie jest glosne, zaczyna sie juz
> po 5 minutach i mi spac nie daje - jak temu zaradzic- blagam pomozcie bo

Jak ta druga osoba bedzie chrapac, to trzeba "pykac buzia" (mniej wiecej tak
jak sie wola na konia :)
Takie klikanie :)
Kiedy chrapiac osoba uslyszy ten dzwiek przestaje halasowac, a to daje nam
czas na zasniecie :)
Czesem skutkuje, lecz nie zawsze

5. Data: 2002-11-29 01:10:35

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzis do 4 nie moglam usnac
> Powiem szczerze że nie jestem pewien ale zadzwoń do ARS MEDICY W sZCZECINIE
NUMER (091)4210831 , MOŻLIWE ŻE ONI CI W TYM POMOGĄ. CZEŚĆ..........

Przypalenie papierosem
pomocy -przeziebienie+gargarin
Wynik bad: Staphylococcus auresus Escherichia Coli Pomozcie
radze zagladnac i poczytac
Wada wzroku