Re: chrzest

From: "Xena" <t...@l...com.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: chrzest
Date: Wed, 1 Jun 2005 12:55:50 +0200

In news:d7jt2t$aa3$1@nemesis.news.tpi.pl,
Tomasz Kociszewski <k...@m...pl> napisał/a:
> Chcę ochrzcić dziecko ale mam z mężem tylko ślub cywilny ( on jest
> niewierzący ). Mam pytanie. Czy ktoś był w podobnej sytuacji, czy były
> problemy z ochrzczeniem, jak zareagował na to ksiądz?

Miałam podobną, ale nie do końca sytuację. Mąż niewierzący, jednak był ślub
kościelny. Dzieci ochrzczone bez najmniejszych problemów.
Z doświadczeń znajomych wiem, że bywa różnie, ale jak natrafisz na upartego
i upierdliwego księdza, to zawsze możesz znaleźć zakonników, dla których
liczy się trochę co innego niż papierek i ochrzczą dziecko.

Pozdrawiam
Tatiana
--
Armia baranów, której przewodzi lew,
jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana.