[chwalę] Fluid Sorai

1. Data: 2005-12-07 21:41:07

Temat: [chwalę] Fluid Sorai
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fluid liftingujący, czy raczej make-up liftingujący, choć to to samo :)
Mam jasny beż i zaliczam nirwanę. Absolutnie boski! Pięknie stapia się ze
skórą, która staje się aksamitna, gładka. Nie ma smug, problemu z
rozprowadzaniem. Odcien akuratny, mam wrażenie, że trochę jaśnieje (!) po
nałożeniu. Trzyma się cały dzień, fajnie pachnie i kosztuje ok. 17 zł. Ja
nie chcę innego :))

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-12-07 22:10:48

Temat: Re: [chwalę] Fluid Sorai
Od: "Margaret" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

Odcien akuratny, mam wrażenie, że trochę jaśnieje (!) po
> nałożeniu. Trzyma się cały dzień, fajnie pachnie i kosztuje ok. 17 zł. Ja
> nie chcę innego :))

e, nie wierzę.
za tani;)

1. Data: 2005-12-07 22:16:58

Od: "hihi" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret" <M...@p...fm> napisał w wiadomości

> e, nie wierzę.
> za tani;)

Dobrze, żeś to napisała, bo ja już prawie przestałam widzieć tę niską cenę i
sugerowałam się opisem Krusz i reklamą ;-)

hiver, niedowiarek

1. Data: 2005-12-08 08:36:46

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

hihi napisał(a):

> Dobrze, żeś to napisała, bo ja już prawie przestałam widzieć tę niską cenę i
> sugerowałam się opisem Krusz i reklamą ;-)

Bo czasami negatywne efekty przychodzą dopiero po kilku, kilkunastu
użyciach albo i jeszcze później - na przykład zatykanie porów, czy
ogólne zanieczyszczenie cery. Tak się zachowuje na przykład podkład
Eris, który raz eksperymentalnie kupiłam - nigdy więcej.

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-12-08 08:58:40

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):
> [...]
> ogólne zanieczyszczenie cery. Tak się zachowuje na przykład podkład
> Eris, który raz eksperymentalnie kupiłam - nigdy więcej.

no tak, bo gdyby Soraya wzorem L'oreala wydała kilkaset tysięcy na reklamę w
Twoim Stylu i podniosła cenę fluidu, to na pewno przestałby on zatykać pory ;)

1. Data: 2005-12-08 12:27:01

Od: "Margaret" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> no tak, bo gdyby Soraya wzorem L'oreala wydała kilkaset tysięcy na reklamę
> Twoim Stylu i podniosła cenę fluidu, to na pewno przestałby on zatykać
> pory ;)

taki MF lasting performance , moim zdaniem -tez zatyka pory. To juz lepszy
Maybelline piankowy.
Ale jest cos co i ja ostatnio odkrylam. Lumene w sprayu, majacy zmatowic,
matowi delikatnie, jest cudownie lekki, a i kolory fajne. 50ml -kosztuje ok
45zl.

1. Data: 2005-12-08 12:55:36

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

justa napisał(a):

> no tak, bo gdyby Soraya wzorem L'oreala wydała kilkaset tysięcy na reklamę w
> Twoim Stylu i podniosła cenę fluidu, to na pewno przestałby on zatykać pory ;)

Nie wiem, jak jest u L'Oreala, bo nie uzywam tegoż, ale zmieniłam ten
felerny Eris na Vichy i jak ręką odjął, więc tu pieniądze wydane na
reklamę jednak pomogły ;-).

Ewa

1. Data: 2005-12-08 12:58:31

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):
> Nie wiem, jak jest u L'Oreala, bo nie uzywam tegoż, ale zmieniłam ten
> felerny Eris na Vichy i jak ręką odjął, więc tu pieniądze wydane na
> reklamę jednak pomogły ;-).

a ja miałam próbkę kremu koloryzującego Vichy i tak samo mi oblepiał skórę,
jak rodzime "pudry w kremie" ;) tego ostatniego wynalazku unikam jak ognia,
jednak polskie firmy zamiast pudru w kremie zaczynają produkować fluidy i te
nie są już takie najgorsze.

1. Data: 2005-12-08 13:57:32

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

justa napisał(a):

> a ja miałam próbkę kremu koloryzującego Vichy i tak samo mi oblepiał skórę,

Ja się nie upieram, też nie jestem z wszystkich produktów Vichy
zadowolona, bo nie dorastają do swojej ceny, ale niektóre bardzo sobie
chwalę.

Ewa

1. Data: 2005-12-08 14:16:46

Od: "hihi" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> Bo czasami negatywne efekty przychodzą dopiero po kilku, kilkunastu
> użyciach albo i jeszcze później - na przykład zatykanie porów, czy
> ogólne zanieczyszczenie cery.

Ja tak miewam po kremach matujących - najpierw ekstaza, że matuje, a po jakimś
czas wściekłość na zatkane pory i mało świeży wygląda skóry.
Z tego samego powodu podkład kupiłam raz w życiu ( i zanim zużyłam, wycofali;)
a z produktami matującymi szczególnie uważam... Po prostu boję się wracania do
stanu obecnego po źle dobranym podkładzie.

[gdzie]operacja przepukliny kregosłupa
mleczko intensywnie wyglądzające Nivea <chwalę, ale bez przesady>
Flosek
Mięśnie brzucha
Dermika variete MUS czekoladowy chwale i pytam?